Principalul motor de crestere al anului trecut a fost reprezentat de anunturile de joburi, eJobs inregistrand peste 100.000 de anunturi de anunturi postate si mai mult de 9 milioane de aplicari ale candidatilor. ”Anul trecut a fost unul in care am crescut considerabil din activitatea principala de business, insa ne-am extins si pe linii conexe, de la linia de evenimente HR World pana la proiecte dedicate unor anumite categorii de candidatii, cum ar fi Primul Job sau linia scurta de consiliere profesionala pentru candidatii nedigitalizati. Am adus, totodata, in Romania primul comparator de salarii din piata, Paylab si am continuat sa oferim servicii de employer branding. in acest moment, cine nu merge dincolo de punctul in care este doar o platforma de recrutare online, nu mai poate fi competitiv si atragator, nici pentru candidati, nici pentru clienti”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs Romania.
2018 a fost si anul in care compania a depasit pragul de 4 milioane de candidati activi in platforma. Pentru acest an, eJobs tinteste o crestere de aproximativ 30% a cifrei de afaceri.
Spune-ti parerea!