Studiul online se va desfășura în perioada 16 iunie-15 iulie și poate fi completat accesând linkul https://forms.gle/i5kCVkDpxUS7hR3s5. Rezultatele vor fi făcute publice ulterior pe canalele teatrului (site, Facebook, Instagram) și printr-un comunicat de presă.

„Prin acest studiu, ne dorim să aflăm care sunt așteptările iubitorilor de teatru și ce îi face să renunțe la orice altceva pentru a petrece aproximativ două ore într-o altă lume, creată special pentru ei. Studiul acesta se poate dovedi un instrument deosebit de util în conturarea stategiilor repertoriale și de marketing pe care ne propunem să le dezvoltăm în perioada următoare”, a declarat Paula Varga, Șef Serviciu Marketing la Teatrul Nottara.

Pentru a afla care este profilul spectatorului, Teatrul Nottara a realizat un chestionar construit pe baza unor întrebări despre datele demografice ale respondenților, dar și despre frecvența cu care merg la teatru și preferințele acestora atunci când aleg să vadă un spectacol.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: