Setari Cookie-uri

Pâinea copilăriei la brutăria Laurei Cosoi: Oamenii stau la coadă pentru gustul tradițional. Ce spun oamenii de prețuri?

Laura Cosoi și soțul ei, Cosmin Curticăpean, au cucerit bucureștenii cu lanțul lor de brutării, unde pâinea cu maia, coaptă în cuptor cu lemne, atrage zilnic zeci de clienți.

Laura Cosoi, cunoscută pentru cariera sa în televiziune și film, s-a lansat și în lumea afacerilor cu un lanț de brutării artizanale, care atrag tot mai mulți clienți dornici să redescopere gustul tradițional al pâinii de casă. Brutăria, pe care o deține alături de soțul său, Cosmin Curticăpean, a devenit un punct de atracție în București, datorită produselor care amintesc de rețetele de altădată.

Cea mai populară ofertă a brutăriei este pâinea cu maia, coaptă în cuptor cu lemne, un produs care amintește de copilăria petrecută la țară, unde pâinea era făcută de bunici. Aceasta nu conține drojdie comercială, ci este preparată printr-un proces tradițional de fermentare, cu maia naturală, ceea ce o face atât gustoasă, cât și benefică pentru sănătate.

Citește și:

„Pâinea noastră are gustul autentic al copilăriei, exact cum era făcută de bunici la țară”, a declarat Laura Cosoi într-o postare recentă pe blogul său.

Prețurile din brutăriile „Cuptorul Brâncovenesc” nu sunt tocmai accesibile pentru toată lumea. Pâinea rustică cu maia costă 14,99 lei pe kilogram, iar cea multicereale ajunge la 15,99 lei pe kilogram. De asemenea, brutăria oferă și alte produse artizanale precum plăcinte cu mere și nucă, la 41,99 lei, și cozonaci tradiționali la 69,99 lei pe kilogram. Cornulețele cu nucă, foarte apreciate de clienți, au un preț de 59,99 lei pe kilogram.

În ciuda prețurilor ridicate, brutăria atrage zilnic zeci de clienți care sunt dispuși să aștepte chiar și 15 minute la coadă pentru a-și cumpăra pâinea preferată.

Citește și:

    „Oamenii vin pentru gustul autentic, iar noi ne străduim să le oferim produse cât mai aproape de cele tradiționale, coapte în cuptorul cu lemne”, a adăugat Laura Cosoi.

    Deși afacerea este de succes, nu lipsesc și criticile din partea unor clienți. Unii consideră că prețurile sunt prea mari, iar acest lucru face ca produsele să fie inaccesibile pentru o parte din populație. Alți clienți au remarcat faptul că, după-amiaza, produsele se epuizează rapid, iar uneori pâinea este vândută rece, ceea ce afectează experiența de cumpărare.

    Pe lângă acestea, câțiva clienți au avut plângeri legate de atitudinea uneia dintre vânzătoare, considerând-o neprietenosă la solicitările lor. În ciuda acestor critici, cei mai mulți clienți sunt încântați de calitatea produselor și de atmosfera rustică a brutăriei.

    Citește și:

      „Bravo, pentru oamenii care muncesc și fac ceva frumos! Îmi aduce aminte de pâinea proaspătă din copilărie”, a comentat un client fidel al brutăriei pe rețelele sociale.


      Kudika
      11 Octombrie 2024
      Echipa Kudika
      Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: