Astfel, muzeul a inițiat o campanie pe canalele proprii (Facebook, Instagram, site) prin care o serie de texte ce conțin recomandări de prevenție împotriva COVID-19 sunt însoțite de opere de artă care ilustrează cum să ne comportăm (sau nu) pentru a rămâne sănătoși și a nu-i îmbolnăvi pe ceilalți (păstrăm distanța socială, nu ieșim fără motiv, nu cumpărăm excesiv etc).

Postarea s-a viralizat rapid, ajungând la mii de persoane care au apreciat inițiativa și s-au bucurat totodată de imaginile cu operele de artă.

Campania face parte dintr-o initiativă mai amplă a MNAR de a rămâne aproape de oameni în perioada în care muzeul este închis, oferind zilnic pe canalele sale materiale informative și imagini care să întrerupă, măcar pentru o clipă, șirul de știri neplăcute pe care îl găsim de câte ori intrăm pe internet zilele acestea.

Postările din această serie sunt marcate cu hashtagurile #StamAcasa, #aproapedeARTA, #ARTAonline, dar și de hashtagul #MuseumsAndChill, folosit cu același scop de muzeele din întreaga lume.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: