Produse pentru sănătate și igienă în valoare de 20 de milioane de dolari vor fi donate organizațiilor non-profit din toată lumea
-
Kudika
Am obosit s-o iau mereu de la început
-
Alexandra Chivu
Înțelegerea impactului: 5 greșeli ale părinților care duc la...
-
Kudika
She's Next: femeile adună mai ușor oameni în jurul lor. Cum pot...
-
Kudika
Cine ți-a frânt inima o dată ți-o va frânge din nou, dacă ierți și...
-
Kudika
CONFIDENT devine agenția de comunicare a NOTINO în România
-
Alexandra Chivu
De ce fug bărbații de femeile puternice?
-
Kudika
Am de gând să aștept moartea cu fusta șifonată și ușor ridicată, cu...
-
Kudika
Top 3 obstacole cu care se confruntă antreprenorii moderni și cum...
-
Alexandra Chivu
Mesaje de Florii. Cele mai frumoase urări pentru sărbătoriții...
Colgate-Palmolive România donează organizației umanitare Crucea Roșie peste 65,000 de produse de igienă, pentru a ajuta la prevenirea răspândirii COVID-19 în regiunile din România care se confruntă cu nevoi acute. Donația face parte din eforturile globale ale companiei, printre care se numără și sprijinirea inițiativei globale #SafeHands a Organizației Mondiale a Sănătății (OMS). Colgate-Palmolive susține campania internațională #SafeHands prin producerea și donarea a 25 de milioane de săpunuri în toată lumea.
În plus, ca răspuns la situația actuală, Colgate donează, la nivel global, produse pentru sănătate și igienă în valoare de 20 de milioane de dolari organizațiilor umanitare care dispun de infrastructura necesară distribuirii produselor către comunitățile locale defavorizate.
„Unul dintre cele mai importante moduri prin care putem contribui la stoparea răspândirii acestui virus este ca organizațiile din fiecare regiune să își reunească eforturile pentru binele tuturor.”, a declarat Omar Laruccia, General Manager Colgate-Palmolive Romania. „Acum, mai mult ca niciodată, trebuie să facem tot ce putem pentru a sprijini comunitățile locale și pentru a-i proteja pe cei aflați în dificultate, printre care se numără personalul medical din prima linie, care oferă un sprijin incredibil.”, a completat acesta.
În România, Colgate-Palmolive sprijină organizația umanitară Crucea Roșie și donează peste 65.000 de produse de îngrijire personală. Donația are scopul de a ajuta persoanele vulnerabile din comunitățile locale și personalul medical din prima linie să aibă acces la produse esențiale de igienă, precum periuță de dinți, pastă de dinți, apă de gură și produse pentru igiena corpului și mâinilor.
Ambalajul săpunului conține instrucțiuni clare despre spălarea corectă a mâinilor, pentru a consolida mesajul campaniei OMS #SafeHands. Această etichetă are scopul de a accentua faptul că bunele practici de spălare a mâinilor pot continua și după terminarea produsului în sine.
Pentru a crește gradul de conștientizare privind spălarea corectă a mâinilor, Colgate-Palmolive promovează campania OMS #SafeHands pe diferite platforme media, implicând și influenceri precum Michael Phelps, ambasadorul inițiativei actuale „Save Water” a Colgate.
Mai multe informații despre inițiativă se pot găsi în videoclipul dedicat.
Spune-ti parerea!