5 metode pentru creșterea gradului de implicare în cadrul companiei

5 metode pentru creșterea gradului de implicare în cadrul companiei

Cum poți avea o echipă dedicată și implicată, chiar și în vremuri de pandemie.

Pandemia de coronavirus a afectat toate palierele societății, inclusiv afacerile și, desigur, angajații. Cu o serie de restricții ce au fost impuse de către autorități, cu o distanțare socială continuă, cu școli închise, motivația angajaților a scăzut și acest lucru a început să se resimtă tot mai puternic în activitatea de zi cu zi.

Știm că angajatul este cea mai importantă resursă a unui business și, de-a lungul timpului, s-a dovedit că persoanele dedicate sunt mai productive, așadar una dintre prioritățile managerilor trebuie să fie aplicarea unor metode și modele la nivel de companie care să motiveze personalul.

Așadar, dacă ați angajat niște minți sclipitoare, acum trebuie să aveți grijă să le și păstrați, iar mai jos găsiți câteva tactici care vă vor fi de folos în încercarea de a avea o echipă puternică și determinată.

Oferiți recompense

Primul pas pe care trebuie să-l faceți este crearea unui program de stimulare. Fie că veți implementa un bonus trimestrial sub formă de vouchere sau carduri cadou, fie că veți adăuga un procent la salariu, acest lucru va crește concurența și le va oferi angajaților siguranța că apreciaţi efortul pe care îl depun în cadrul companiei. De asemenea, această tehnică va crește gradul de concentrare și le va oferi un argument în plus să aprecieze locul de muncă.

Creați un spațiu plăcut

Un alt aspect care este foarte important pentru angajați este sediul unde lucrează. Nimeni nu își dorește o încăpere banală sau dezordonată, având în vedere cele peste opt ore pe care le petrece în acel spațiu. Așadar, luați în calcul să creați un loc plăcut din punct de vedere estetic, luminat, colorat și funcțional. Pentru a reuși la acest capitol, trebuie implementate câteva reguli. Astfel, computerele, laptopurile, telefoanele și tabletele trebuie curățate zilnic, la fel și birourile. De asemenea, realizați din când în când o evaluare a mobilierului și vedeți dacă acesta trebuie schimbat sau necesită mici reparații. Investiți în tehnologie modernă și nu le puneți la încercare răbdarea angajaților cu echipamente vechi și care le îngreunează activitatea. Nu vă fie teamă să vă folosiți de culori și plante, toate acestea vor sparge monotonia și vor contribui la o stare de spirit mai bună a angajatului. Dacă în această perioadă angajații au lucrat mai mult de acasă, atunci fiți atenți la nevoile acestora, de la internet și mobilier până la un program flexibil de muncă în cazul în care au și copii acasă.

Fiți un manager onest și respectuos

Fiți respectuoși cu angajații dacă vreți să le câștigați aprecierea. Comunicarea, onestitatea și sprijinul sunt unele dintre cele mai importante calități ale unui director de succes. În acest fel, există posibilitatea de a deveni chiar mentor pentru personalul vostru și, orice criză ar apărea la nivelul organizației, aceasta va fi depășită mai ușor dacă echipa știe că poate apela la expertiza voastră fără a fi mustrată.

Oferiți-le posibilitatea de a avansa

Potrivit studiilor, multe persoane au refuzat locuri de muncă bine plătite din cauza faptului că nu aveau posibilitatea de a avansa și a crește din punct de vedere profesional. Așadar, data viitoare când se eliberează un post de conducere în cadrul companiei sau deschideți un nou punct de lucru, gândiți-vă care dintre angajații firmei ar fi potrivit pentru a ocupa acel rol. De asemenea, dacă ați găsit persoana potrivită, dar îi lipsesc câteva calificări, luați în considerare să investiți în anumite cursuri. Acest lucru va fi un exemplu pozitiv pentru întreaga echipă, membrii ei simțindu-se respectați și vor vedea mai bine oportunitățile de creștere în cadrul organizației.

Fiți transparent

Un alt aspect pe care personalul îl apreciază este transparența. Așadar, companiile în care angajații au o perspectivă privind modul în care se dezvoltă afacerea din punct de vedere economic se bucură de o echipă mai puternică și dedicată. De asemenea, având acces la rapoartele cu vânzările zilnice sau săptămânale, angajații se vor simți mai importanți și chiar ar putea sublinia o serie de aspecte ce ar putea fi îmbunătățite.

Sursă foto: Shutterstock

Vizionare placuta


Kudika
25 Ianuarie 2021
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri