Câte calorii are cafeaua faza zahăr sau cu zahăr, cafeaua cu lapte, espresso, cappuccino și alte tipuri de cafea?

Cafeaua - mulți dintre noi nici nu concepem începerea dimineții fără a gusta o caldă și aromată cafea. Mirosul cafelei în casă, de dimineață, ne oferă deja o stare de bine, considerând deja atât de familiar obiceiul de a consuma această băutură. Dar câte calorii are o cafea, în funcție de tipul acesteia: cafea cu zahăr, cafea neagră, cafea espresso, cappuccino, cafea cu miere, latte și așa mai departe?

Dacă ți-ai propus să aflii ce conțin alimentele și băuturile pe care le consumi, dar și câte calorii ar putea avea acestea, poți consulta oricând secțiunea noastră Calorii alimente.

Cât despre cafea, nu vom vorbi în acest articol despre câte calorii ar putea avea 100 de grame de cafea boabe sau măcinată, pentru că ceea ce este important și relevant pentru fiecare reprezintă conținutul nutritional și caloriile unei cești de cafea, pentru a cărei preparare folosim o cantitate mult mai mică de cafea.

Așadar, care calorii are o ceașcă de cafea fără zahăr, cafea neagră?

O ceașcă medie de cafea simplă, fără zahăr prezintă foarte puține calorii, mai exact 2 calorii. Dacă știi că ai stomacul mai sensibil, îți recomandăm să alegi o cafea mai puțin acidă.

Retail jobs

Câte calorii are o cafea cu zahăr?

Cafeaua cu zahăr va fi, desigur, mai calorică, tocmai pentru că zahărul se numără printre cele mai calorice ingrediente. Dacă ținem cont că o linguriță de cafea prezintă aproximativ 30 de calorii, ei bine adăugați la cele 2 calorii ale ceștii de cafea simplă numărul de calorii pentru fiecare linguriță de zahăr pe care o adăugați.

Îndulcitorii naturali pot avea mai puține calorii.

Câte calorii are ceafeaua îndulcită cu miere?

Mierea este considerată un aliment-minune, fiind foarte benefică sănătății. În ceea ce privește numărul de calorii, o linguriță de miere conține aproximativ 20-25 de calorii. Așadar, adunați peste caloriile unei cești de cafea pe cele conținute de fiecare linguriță de miere pe care o folosiți.

Câte calorii prezintă cafeaua cu lapte?

Cafeaua cu lapte sau Latte va avea atâtea calorii cât va conține laptele adăugat, +/- caloriile indulcitorului utilizat. Zahărul condensat este mult mai caloric decât laptele obișnuit, de vacă.

100 ml de lapte pot conține între 60-80 de calorii. 100 ml de lapte corespunde cu un pic mai puțin de jumătatea unei căni obișnuite, care are aproximativ 250 de ml.

100 de grame de lapte condensat (îl găsim adesea măsurat în grame) conțin 175 de calorii, iar o singură doză de lapte condensat pentru cafea, care are 10g, va conține 17,5 calorii.

calorii diferite tipuri de cafeaFoto: KingVector/ shutterstock.com

Câte calorii au alte tipuri de cafea?

Iată câte calorii conține o singură băutură (ceașcă, pahar etc.) din alte tipuri de cafea:

  • Calorii Espresso: 20 calorii

  • Calorii Cappuccino: 45 calorii

  • Calorii Cafea Latte cu arome: 135 calorii

  • Calorii cafea Macchiato: 50 de calorii

  • Calorii Mocha: 130 de calorii

Câteva beneficii sănătoase ale consumului de cafea

Cafeaua este una dintre cele mai populare băuturi din lume. Este preparată din semințele prăjite ale plantei de cafea, aceasta fiind originară din Etiopia, dar acum este cultivată în multe țări, inclusiv în Brazilia, Columbia, India și Vietnam.

Cafeaua este o sursă bogată de antioxidanți. Aceștia sunt substanțe care vă pot proteja celulele de deteriorare. Cafeaua conține, de asemenea, cofeină, care este un stimulent care vă poate îmbunătăți starea de spirit, crește vigilența și vă poate ajuta să vă concentrați. De asemenea, cofeina poate îmbunătăți performanța fizică.

Cafeaua a fost asociată cu mai multe beneficii pentru sănătate. Acestea includ un risc redus de deces prin boli de inimă, accident vascular cerebral și cancer. Cafeaua poate ajuta, de asemenea, la protejarea ficatului, la îmbunătățirea funcției cognitive și la reducerea riscului de boală Parkinson.

În plus, cafeaua poate ajuta la protejarea creierului. Studiile au arătat că băutorii de cafea au un risc mai scăzut de a dezvolta boală Alzheimer și alte tipuri de demență.

Cafeaua poate avea și alte beneficii. De exemplu, poate ajuta la reducerea riscului de a dezvolta diabet de tip 2.

Când este consumată cu moderație, cafeaua poate fi un obicei sănătos al dietei voastre. Cu toate acestea, este important de reținut că, cafeaua este un stimulent. Dacă beți prea multă cafea, este posibil să aveți reacții adverse precum anxietate, neliniște și insomnie.

Sursa foto articol: Rawpixel.com/ shutterstock.com

Vizionare placuta


Kudika
30 Octombrie 2022
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri