Setari Cookie-uri

Olimpia Nadolu despre #CheckYourSelfie si invinge cancerul de san!

Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestle Romania, a stat de vorba cu noi despre ultima campanie Nestle Fitness, campanie ce are in vedere lupta femeilor impotriva cancerului de san. Te invitam sa descoperi mai multe informatii in interviul de mai jos si sa te alaturi tu acestei campanii.

1. Cum s-a nascut ideea acestei campanii?

De cinci ani, Nestlé Fitness uneste femeile in lupta de prevenire a cancerului la san la nivel global. Anul acesta, am lansat campania #CheckYourSelfie, prin care vrem sa le transmitem tuturor femeilor cat de important este sa se simta bine in pielea lor. Nestlé Fitness are ca obiectiv promovarea unei vieti sanatoase, sprijinind in mod activ organizatiile de caritate care lupta impotriva cancerului la san, din peste 20 de tari.

Campania se desfasoara in trei etape. Prima este aceea de a le indemna pe femei sa transmita mai departe informatia pe retelele de socializare prin realizarea unui selfie, insotit de #CheckYourSelfie, dupa ce acestea si-au facut un control medical. A doua etapa este reprezentata prin lansarea aplicatiei Pink Ribbon pe contul de facebook Nestlé Fitness, prin care oricine poate sa agate pe harta o fundita, care se transforma intr-o donatie catre asociatia Casiopeea.

Citește și:

Ultima etapa a acestei campanii o reprezinta lansarea clipului Bra Cam, filmare realizata de prima camera video din lume, ascunsa in bustiera unei voluntare pentru a inregistra cat de des arunca oamenii o privire catre bustul femeilor. Prin aceasta ultima etapa, vrem sa aratam frecventa cu care femeile sunt admirate, dorind astfel sa le incurajam sa isi examineze proprii sani.

2. Cum a fost ales motto-ul campaniei #CheckYourSelfie?

Cancerul la san este cea mai frecventa forma de cancer de care sufera femeile din intreaga lume. Examinarea proprie este cruciala pentru depistarea din timp si pentru realizarea unui tratament. Conform studiilor*, 40% dintre diagnosticele de cancer la san sunt detectate de catre femeile care simt un nodul, astfel realizarea periodica a unei examinari proprii este foarte importanta.

Hashtag-ul #CheckYourSelfie a aparut din dorinta de a le face pe femei sa devina un exemplu atat pentru ele, cat si pentru celelalte femei. Dupa realizarea unei examinari a sanilor, femeile sunt incurajate sa-si posteze un selfie urmat de acest hashtag, devenit motto-ul campaniei, pentru a putea inspira si alte femei sa faca la fel.

Citește și:

3. Ce vreti sa transmiteti prin acest motto?

Prin campania sociala media initiata de Nestlé Fitness in luna octombrie, femeile din intrega lume sunt indemnate sa se uneasca in lupta de prevenire a cancerului la san, amintindu-le acestora sa isi faca o verificare si sa incurajeze femeile la care tin sa #CheckYourSelfie.
*John Hopkins Medical Center.

Prin acest motto vrem sa facem apel la toate femeile care lupta pentru prevenirea cancerului la san si sa le aratam cat de importanta este examinarea proprie a sanilor pentru depistarea din timp a cancerului. Dorim sa le aratam femeilor ca impreuna pot ajunge departe, trebuie doar sa aiba incredere in ele.

4. Pe ce perioada se va desfasura campania?

Anul acesta, campania de prevenire a cancerului la san a fost promovata si in Romania, fiind lansata prin participarea la crosul Casiopeea care a avut loc in Bucuresti in data de 28 septembrie. Chiar daca aceasta campanie se desfasoara doar in luna octombrie, noi indemnam toate femeile sa isi faca o autoexaminare periodica, pe tot parcursul anului, pentru a preveni aceasta boala

Citește și:

5. Care este mesajul principal pe care Nestlé vrea sa il transmita prin intermediul acestei campanii?

Impreuna suntem mai puternici si putem face o diferenta! Prin aceasta campanie, Nestlé Fitness vrea sa uneasca femeile din lumea intreaga in lupta impotriva cancerului la san, aducand in prim plan importanta pe care o are realizarea unui consult medical preventiv, dar si autoexaminarea.

6. Care sunt obiectivele finale ale campaniei #CheckYourSelfie?

Campaniei #CheckYourSelfie ii este asociata si o aplicatie pe contul Nestlé Fitness de Facebook prin care orice utilizator poate sa agate o fundita roz pe harta dedicata luptei impotriva cancerului la san. Fiecare fundita pusa pe harta inseamna o donatie pe care Nestlé o va face mai departe asociatiei Casiopeea, asociatie care duce o lupta apriga impotriva cancerului la san. Nestlé Fitness isi doreste sa creasca notorietatea prevenirii cancerului la san prin campania Pink Ribbon.

Citește și:

7. De ce ati ales sa va axati strict pe cancerul de san?

In acest moment, in lume, cancerul la san este cea mai frecventa forma de cancer de care sufera femeile si cea de a doua cea mai frecventa forma de cancer, in general**. Acest lucru se intampla atat in tarile dezvoltate, cat si in tarile aflate in curs de dezvoltare, iar noi vrem sa le incurajam pe aceste femei si sa fim alaturi de ele. Vrem ca situatia actuala sa se schimbe, iar lucrul acesta se poate face doar prin depistarea preventiva a cancerului. In plus, campania Pink Ribbon este in linie cu valorile brandului. Nestlé Fitness considera ca femeile pot reusi in tot ceea ce cred, de aceea brandul indeamna femeile sa aiba incredere in ele insele.

** Ferlay J, Soerjomataram I, Ervik M, et al. GLOBACAN 2012 v1.0. 

8. Un mesaj pentru cititoare.

Consider ca in zilele noastre, este necesar ca femeile sa isi doreasca sa aiba o atitudine pozitiva, sa fie increzatoare in sine, sa se simta bine si fericite in propria piele. Nu ar trebui sa facem compromisuri pentru petrecerea timpului cu familia, o seara zgomotoasa cu prietenele dragi sau mici rasfaturi culinare. Trebuie sa ne gasim timp pentru noi si pentru tot ceea ce ne face sa ne simtim fericite.

Citește și:

    Fiecare dintre noi isi doreste sa arate bine si sa fie apreciata si admirata, de aceea indrumam femeile catre o viata sanatoasa. Insa este adevarat ca uneori avem nevoie de sprijin, indrumare si sfaturi rapide si usor de pus in aplicare.

    Consider ca impreuna suntem mai puternice si putem face diferenta. De aceea, trebuie sa ne unim fortele si sa luptam pentru prevenirea cancerului la san. Alaturati-va initiativei noastre si autoexaminati-va sanii, iar dupa ce ati facut un control, nu uitati sa postati un selfie cu #CheckYourSelfie. Impreuna putem colora lumea in roz!

    Olimpia Nadolu
    Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals
    Nestlé Romania

    Vizionare placuta


    Kudika
    20 Octombrie 2014
    Echipa Kudika

    Ti-a placut acest articol?

    Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.