Setari Cookie-uri

Atitudinea la locul de munca

In ultima perioada, din ce in ce mai multi angajati resimt o dilema care apare ca rezultat al confruntarii dintre sarcinile, pe care le implica jobul lor, si potentialul motivational si energetic de care dispun acestia.

5.- Colaboreaza cu cineva care se pricepe mai bine in domeniu. Un bun exemplu in acest sens ar putea fi o persoana de succes in domeniul vanzarilor, care se bazeaza pe asistentul sau in ceea ce priveste redactarea documentelor si a rapoatelor.

6.- Creeaza un sistem propriu sau foloseste un instrument care sa iti creasca eficiena. Exista numeroase cazuri de profesionisti in diverse domenii care dispun de un inalt potential creator, dar care au dificultati in ceea ce priveste atentia acordata detaliilor si sinteza tuturor ideilor valoroase. Intr-unul din cazuri, persoana s-a gandit ca ar fi bine daca ar purta la ea in permanenta un mic reportofon in buzunarul hainei, care sa ii permita sa inregistreze intr-un fel ideile care ii veneau in minte.

7.- Solicita redistribuirea sarcinii. Pentru a intelege mai bine ce implica acest lucru, putem lua exemplul urmator: sa presupunem ca un project manager de succes are dificultati in a se adapta la noul loc de munca. Aceasta se datoreaza in mare parte motivatiei crescute a acestuia fata de sarcinile si precedurile rutiniere, cat si nevoii de ordine. Din nefericire, i s-a dat sarcina de a dezvolta noi produse intr-o companie aflata in faza de start-up, unde nu existau inca reguli si nici o structura bine definita. Cea mai buna optiune in cazul acestuia ar fi acceptarea acelor sarcini de creare a proceselor si procedurilor pentru realizarea noilor produse.

Extrem de putini oameni sunt motivati in egala masura de toate sarcinile pe care jobul le presupune. Iar motivul este unul comun: nici tu, si nici oricare alta persoana nu este motivata sa faca absolut totul. Cu totii avem domenii fata de care motivatia nostra este mai scazuta.

Majoritatea persoanelor care ajung sa cunoasca succesul in domeniul profesional sunt cele care constientizeaza aceste arii si aplica strategiile descrise mai sus.

Un articol de Alexandra Useanu, Account Executive, HART Human Resource Consulting

Sursa: ejobs.ro

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
11 Iunie 2007
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.