Luni, 27 aprilie, incep Conferintele din cadrul celei de-a IX-a editii a Olimpiadelor Comunicarii. Timp de doua zile, la Palatul Parlamentului, peste 30 de invitati din toate domeniile comunicarii vor oferi participantilor o perspectiva globala asupra profesiei de comunicator, printr-o combinatie unica de teme.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Informatii detaliate despre calendarul conferintelor despre invitati si despre temele pe care le vor aborda pot fi gasite la aceasta adresa.

Astfel, luni, 27 aprilie, incepand cu ora 12.00, are loc conferinta “Laborator de disectie: Advertising comercial vs. social". Laboratorul isi propune sa creasca nivelul de cunoastere al participantilor despre planificarea unei campanii de advertising. Vor fi “disecate” 4 campanii: “Sansa la viata” (o campanie sociala care a dus la o crestere cu 30% a cantitatii de sange donata de romani), campania “Accidentele se pot intampla oricui”, campania de lansare a Radio ZU “Let’s do the ZU” si campania Gillette “Descopera invingatorii de maine”. Prezentarile vor fi sustinute de: Sorin Psatta si Dan Sendroiu (Graffiti BBDO), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Camelia Levintza Stettler (Radio ZU) si Costin Uzun (Gillette Balkans). Discutia va fi moderata de Petrisor Obae (PaginadeMedia.ro).

De la ora 14.30 se desfasoara dezbaterea "Managerii despre CSR: ce mai inseamna responsabilitatea intr-o perioada de criza?”. Conferinta pleaca de la premiza ca oamenii care pot avea cel mai credibil discurs despre angajamentul unei companii fata de responsabilitatea sociala sunt chiar cei din varful lantului decizional. De aceea, la dezbatere au fost invitati 7 manageri ai unor companii de top, pentru a vorbi despre modul in care este afectat domeniul CSR de criza economica prin care trecem. Cei sapte manageri sunt: Mihai Rohan (Carpatcement), Shachar Shaine (Tuborg Romania), Dan Pascariu (UniCredit Tiriac Bank), Neil Coupland (JTI), Alexandru Badulescu (Western Union), Mona Nicolici (Petrom) si Raul Pop (Recolamp). Conferinta va fi moderata de Sorin Rosca Stanescu.

Tot marti, de la ora 17.00, are loc conferinta “Cele mai eficiente metode de a comunica prin new media”. Si aceasta conferinta are un caracter deosebit. Desi internetul si noile media sunt pe buzele tuturor specialistilor in comunicare, stim inca prea putine despre despre cum sa folosim aceste canale si sa le integram intr-o campanie. De aceea, invitatii conferintei vor incerca pe de o parte sa demonteze o serie de mituri despre atotputernicia online-ului, iar pe de alta parte sa arate care sunt cele mai eficiente metode de a folosi acest mediu. Vor sustine prezentari: Mihai Ciobanu (Johnson&Johnson Consumer), Sorin Tudor (Project 365 Communication), Madalin Matica (DotCommerce) si Diana Dragomir (Inpolitics Media).

Concursul international George Enescu 2016
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: