Serban Huidu le-a spus magistratilor, joi, la primul termen al procesului in care este judecat pentru ucidere din culpa, ca ii pare foarte rau pentru tragedie si ca isi asuma responsabilitatea, in timp ce familiile victimelor au cerut ca acesta sa fie condamnat la inchisoare cu executare, informeaza Mediafax.ro.

Serban Huidu nu se potoleste! Ce vedeta a jignit carcotasul?

El a spus in fata instantei ca nu stie cum a ajuns cu masina pe contrasens, ca ii pare foarte rau pentru tragedia produsa ca isi asuma responsabilitatea si ca nu mai are nicio alta declaratie de facut.

Avocatul lui Huidu, Iona Minjina, a spus in fata instantei ca raportul de expertiza al masinii lui Huidu nu precizeaza faptul ca acesta a ajuns pe contrasens din cauza vitezei si nici a conditiilor de trafic, prin urmare nu se pot determina cauzele patrunderii pe contrasens.

"Cu toate acestea, rezultatul acestei tragedii ne opreste sa cerem achitarea. Inculpatul a inteles sa-si asume responsabilitatea", a spus avocatul.

Cel de-al doilea avocat al lui Huidu, Florin Surghie, a spus ca la producerea accidentului a contribuit si Administratia Nationala a Drumurilor, care "nu a configurat corect curbele, determinand soferii sa iasa in decor sau sa intre pe contrasens".

El le-a solicitat judecatorilor sa tina cont si de comportamentul pe care l-a avut Huidu dupa producerea accidentului, care s-a retras din viata publica, iar in acelasi timp a trimis bani familiei Balogh (intr-un cont care ulterior a fost inchis, iar banii refuzati) si a incercat sa ia legatura cu fiica Magdei Draghici si chiar sa ii deschida o fundatie, insa aceasta a refuzat.

"Clientul meu este gata sa plateasca daune partilor vatamate chiar daca depasesc plafonul. E gata si sa munceasca pentru ele", a mai spus avocatul Sughie in fata judecatorilor.

Potrivit concluziilor expertizei tehnice, la momentul accidentului masina condusa de Serban Huidu rula cu 87 de kilometri la ora, in conditiile in care limita de viteza era de 50 de kilometri la ora, si a intrat total pe contrasens.

"Huidu putea preveni producerea accidentului daca si-ar fi pastrat banda de circulatie. Starea de pericol s-a declansat in momentul in care Serban Huidu a patruns pe contrasens. Nu s-a putut stabili daca putea sau nu sa evite producerea accidentului", potrivit concluziilor expertizei tehnice ale carei rezultate au fost transmise, in 23 martie 2012, Parchetului.

Decizie finala in cazul lui Serban Huidu
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: