A studiat pictura, face trasee montane iar la anul vrea sa se dea cu zmeul. V-o prezentam pe Nona Serbanescu, Managing Partner la agentia Hanson Online Brand Communication
8. Si ultima intrebare: pentru ca suntem un portal dedicat femeilor, unde discutam despre moda, care este cea mai mare extravaganta vestimentara pe care ai facut-o?
Eh, e greu de spus ce a fost cel mai extravagant... am facut arte totusi. Am avut „perioada hippy” – pantaloni rupti, batice pe post de bentite, talangi la gat; „perioada rock” – blugi stramti, tricou cu Nirvana, mult negru la ochi, batic in jurul incheieturii, bocanci pana la genunchi cu tocuri inalte; „perioada basma” – adica imi legam o basma in jurul capului ca un turban si ma fardam intens; am avut „perioada vampa” – unghii rosii lungi, ruj rosu, decolteu adanc; „perioada monahala” – imbracaminte lunga, neagra pe langa corp; „perioada palarie” – purtam palarii cu boruri ample si funde mari combinate cu rochii vaporoase albe. In prezent m-am temperat mult, am zile in care ma imbrac sport sau port accesorii rock insa per ansamblu stilul vestimentar e liniar.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Interviu. Femeia de succes de azi și adevărul despre presiunea de a le avea pe toate
- Interviu cu tenorul ŞTEFAN von KORCH: Muzica clasică este baza tuturor muzicilor
- Interviu cu Dr. Teodorina Secară, medic ortodont. Ce sunt aliniatorii dentari și cât de importantă este prevenția