Cantareata Rihanna a devenit noul director de creatie al brandului Puma, a anuntat recent aceasta companie germana specializata in articole sportive, care vizeaza pozitia de lider pe o piata cu o evolutie spectaculoasa, destinata clientelei feminine, informeaza Reuters, potrivit Mediafax.

Puma a anuntat intr-un comunicat de presa ca acest contract, incheiat pe mai multi ani si care va intra in vigoare in luna ianuarie 2015, va permite cantaretei Rihanna sa devina imaginea oficiala a diviziei feminine de articole vestimentare, alaturandu-se astfel unor celebritati din lumea sportului, precum campionul olimpic Usain Bolt, in calitate de ambasador al brandului german.

on the dotted line. #PUMA

A photo posted by badgalriri (@badgalriri) on Dec 12, 2014 at 9:14am PST

Puma a cheltuit sume uriase in campaniile de marketing - inclusiv pentru incheierea unui contract cu echipa engleza de fotbal Arsenal F.C. -, incercand sa recupereze astfel terenul pierdut in ultimii ani in fata liderului mondial de pe aceasta piata, compania Nike, si a rivalului sau german brandul Adidas.

the face you make when you the Creative Director of a sportswear company #PUMA

Une photo publiée par badgalriri (@badgalriri) le Déc. 12, 2014 at 9:42 PST

Bjorn Gulden, directorul executiv al brandului Puma, spune ca incheierea unui contract cu o vedeta de prim rang precum Rihanna reprezinta o stategie adiacenta a companiei de intarire a pozitiei companiei pe piata articolelor sportive destinate unor sporturi precum fotbal, jogging si motociclism.

Puma spune ca Rihanna se va ocupa in mod direct de conceperea colectiilor brandului de anul viitor si se va implica in actiunile de promovare a acestor articole sportive, participand la diverse evenimente ce vor avea loc in mall-uri, supermarketuri, dar si pe retelele de socializare.

Compania germana nu a dezvaluit detaliile financiare ale acestui contract.

foto prima pagina: Guliver/ Splash News

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: