Toti cei care aspira la faima, celebritate si averi impresionante stiu ca imaginea este foarte importanta, de aceea majoritatea incearca sa se fereasca de scandaluri, relatii amoroase expuse in presa, aspirand in cele mai multe cazuri spre construirea unui brand care le va aduce mai multi bani decat au visat vreodata.

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Orice vedeta care se respecta stie ca este absolut necesar sa aiba o linie vestimentara, sa fie imaginea unui parfum sau in cele mai fericite cazuri, sa li se creeaze arome care sa le poarte numele.

Dupa o linie vestimentara adresata tinerilor cu bugete limitate, o afacere cu extensii din par natural si un bestseller intitulat “Confesiunile unei mostenitoare”, Paris Hilton si-a asociat numele cu compania de parfumuri Parlux Fragrances, care i-a scos pe piata nu mai putin de 4 parfumuri, ultimul fiind intitulat “Can Can”. Dupa lansarea primei arome, vanzarile companiei au crescut cu peste 45%, ceea ce i-a indemnat sa nu se opreasca aici si sa profite la maxim din colaborarea cu pretentioasa mostenitoare.

Firma Coty are un palmares intreg de vedete care si-au lansat propriul parfum sub indrumarea legendarei case de cosmetice. Printre cele mai cunoscute nume se numara Sarah Jessica Parker, David si Victoria Beckham, Celine Dion si Kylie Minogue.

Sarah Jessica Parker isi alege cu mare atentie produsele cu care isi atribuie imaginea, fiind constienta de rolul ei de fashion icon si deschizatoare de drumuri. Datorita ei, vanzarile vopselei de par Garnier au crescut cu peste 70% intr-un timp record, ceea ce i-a adus instantaneu contracte de milioane de dolari. Dupa o linie vestimentara, Sarah si-a lasat amprenta pe 2 parfumuri: Lovely (2005) si Covet (2007). Aromele alese urmareau sa redea eleganta si subtilitatea stilului actritei, adresandu-se in acelasi timp femeii puternice, dar sensibile.

Vesti minunate pentru fanele Sex and the City
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: