Setari Cookie-uri

Aroma de vedeta

Toti cei care aspira la faima, celebritate si averi impresionante stiu ca imaginea este foarte importanta, de aceea majoritatea incearca sa se fereasca de scandaluri, relatii amoroase expuse in presa, aspirand in cele mai multe cazuri spre construirea unui brand care le va aduce mai multi bani decat au visat vreodata.

Cuplul Beckham transforma in aur tot ce atinge, fiind preferatii tuturor agentiilor de publicitare. Cei doi au promovat tot felul de produse: de la pixuri, bauturi racoritoare, articole vestimentare, accesorii pana la parfumuri. Cei doi au hotarat ca parfumurile care le poarta numele sa fie lansate simultan, intr-o singura campanie. Asadar, din 2006, cuplul de aur al Hollywood-ului lanseaza in fiecare an o noua aroma. Potrivit cifrelor, parfumurile familiei Beckham au depasit vanzari de peste 100 milioane de dolari, pretul unui flacon find cuprins intre 25 si 55 $.




Muza neconventionalului, Gwen Stefani s-a gandit ca exista multe tinere in lumea intreaga care si-ar dori sa arate si sa miroasa ca ea, asa ca nu a stat prea mult pe ganduri si impreuna cu Coty si-a lansat parfumul intitulat “L”. Desi stilul sau este uneori ciudat, greu de inteles si excentric, Gwen Stefani si-a dorit ca aroma ce ii poarta numele sa fie proaspata, usoara si curata, iar notele discrete de frezii, pere, portocale, trandafiri si piersici s-au ridicat la nivelul exigentelor artistei.




Despre Jennifer Lopez se poate spune ca este o femeie implinita: dupa 2 casnicii terminate cu un divort si alte 2 relatii amoroase distruse de presa de scandal, s-a maritat cu Marc Anthony care a reusit sa o transforme dintr-o diva stralucitoare intr-o femeie normala, dornica sa se linisteasca si sa devina mama.

In cariera ii merge la fel de bine: liniile vestimentare si de bijuterii merg de la sine si va produce un reality-show al carui protagonisti vor fi cei 2 copii si sotul Marc.

Din palmaresul unei astfel de vedete complete nu putea sa lipseasca o linie de parfumuri. In 2002, JLo si-a lansat primul parfum, “Glow”, care a spart recordurile de vanzari, fiind urmat de alte 6 printre care “Live”, “Still” si “Desire”




Datorita succesului pe care l-a avut primul parfum lansat, Jennifer a profitat la maxim de acest aspect si l-a relansat sub diferite versiuni ” Miami Glow”, “Glow After Dark” si “Miami Glow by J.Lo”


Un articol de Roxana Pitic


Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
25 Iulie 2008
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.