La inceput de 2009, o multime de vedete de la Hollywood si-au etalat frumusetea pe panourile publicitare din intreaga lume, reprezentand imaginea unor celebre case de moda. Louis Vuitton, Armani sau D&G sunt branduri de renume din lumea modei – si cine altcineva ar putea sa le prezinte produsele, decat vedete cunoscute si iubite la nivel international?
La inceput de 2009, o multime de vedete de la Hollywood si-au etalat frumusetea pe panourile publicitare din intreaga lume, reprezentand imaginea unor celebre case de moda. Louis Vuitton, Armani sau D&G sunt branduri de renume din lumea modei – si cine altcineva ar putea sa le prezinte produsele, decat vedete cunoscute si iubite la nivel international?

Madonna, imaginea Louis Vuitton - In ultimul timp, regina muzicii pop a purtat doar costumatii minuscule, ciorapi din plasa si a pozat in ipostaze foarte sexy, mai ales in materialele promotionale pentru noul ei album (pentru poze, click aici) – si reclamele pe care le-a realizat ca imaginea Louis Vuitton nu fac exceptie. Pozitii provocatoare, lenjerie intima purtata peste ciorapi, genti Louis Vuitton agatate de tocurile pantofilor (tot Louis Vuitton si ei) si mult Photoshop – cam aceasta au fost ingredientele sedintei foto realizate de Steven Meisel in luna decembrie. De ce a fost aleasa tocmai Madonna pentru a reprezenta celebrul nume din lumea modei? “Madonna este stralucitoare si are o imagine cunoscuta la nivel global. Este un artist adevarat si o femeie de afaceri, nu doar o cantareata. Calatoreste mult si incearca sa schimbe lucrurile.”, a declarat Antoine Arnault, PR-ul brand-ului. Pentru poze, click aici.