Setari Cookie-uri

Vedetele in Reclame

La inceput de 2009, o multime de vedete de la Hollywood si-au etalat frumusetea pe panourile publicitare din intreaga lume, reprezentand imaginea unor celebre case de moda. Louis Vuitton, Armani sau D&G sunt branduri de renume din lumea modei si cine altcineva ar putea sa le prezinte produsele, decat vedete cunoscute si iubite la nivel international?

La inceput de 2009, o multime de vedete de la Hollywood si-au etalat frumusetea pe panourile publicitare din intreaga lume, reprezentand imaginea unor celebre case de moda. Louis Vuitton, Armani sau D&G sunt branduri de renume din lumea modei – si cine altcineva ar putea sa le prezinte produsele, decat vedete cunoscute si iubite la nivel international?

Victoria Beckham, imaginea Armani - Dupa ce David Beckham a fost ani la rand imaginea Emporio Armani si si-a etalat corpul atletic si abdomenul sculptat in lenjerie intima pentru celebra casa de moda, in 2009 a venit si randul Victoriei sa pozeze pentru acelasi brand. In luna ianuarie, Victoria a aparut in 3 reclame alb-negru, imbracata doar in lenjerie sexy. Cu coafura ei pixie si cu silueta de manechin, Victoria a fost foarte apreciata in postura de model Armani, desi si-a facut nenumarate griji in privinta unor parti sau “imperfectiuni” ale corpului ei. “Fundul Victoriei este o zona interzisa, a tinut neaparat sa nu fie dezvaluit in poze. Mai mult, in timpul sedintei foto, a glumit ca doar David are voie sa ii vada abdomenul cu vergeturi si piele lasata. E extrem de critica atunci cand vine vorba de corpul ei si a fost foarte multumita cand a vazut ca abdomenul i-a fost retusat de profesionisti in Photoshop.”, declara un tabloid britanic, desi Victoria este una dintre cele mai subtiri vedete de la Hollywood. Pentru reclamele Victoriei, click aici.

Madonna, imaginea Louis Vuitton - In ultimul timp, regina muzicii pop a purtat doar costumatii minuscule, ciorapi din plasa si a pozat in ipostaze foarte sexy, mai ales in materialele promotionale pentru noul ei album (pentru poze, click aici) – si reclamele pe care le-a realizat ca imaginea Louis Vuitton nu fac exceptie. Pozitii provocatoare, lenjerie intima purtata peste ciorapi, genti Louis Vuitton agatate de tocurile pantofilor (tot Louis Vuitton si ei) si mult Photoshop – cam aceasta au fost ingredientele sedintei foto realizate de Steven Meisel in luna decembrie. De ce a fost aleasa tocmai Madonna pentru a reprezenta celebrul nume din lumea modei? “Madonna este stralucitoare si are o imagine cunoscuta la nivel global. Este un artist adevarat si o femeie de afaceri, nu doar o cantareata. Calatoreste mult si incearca sa schimbe lucrurile.”, a declarat Antoine Arnault, PR-ul brand-ului. Pentru poze, click aici.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
12 Februarie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.