La inceput de 2009, o multime de vedete de la Hollywood si-au etalat frumusetea pe panourile publicitare din intreaga lume, reprezentand imaginea unor celebre case de moda. Louis Vuitton, Armani sau D&G sunt branduri de renume din lumea modei si cine altcineva ar putea sa le prezinte produsele, decat vedete cunoscute si iubite la nivel international?
Lindsay Lohan, imaginea Fornarina – Desi in ultimul timp nu prea a mai avut de lucru pe platourile de filmare, Lindsay si-a gasit rapid o noua ocupatie – aceea de fotomodel pentru casa de moda italiana Fornarina. “Lindsay este o femeie increzatoare, dinamica. Are atitudinea pe care o cautam. Ne dorim ca si clientii nostrii sa aspire la aceste calitati”, a declarat reprezentatul casei Fornarina. La inceputul anului 2009, Lindsay a aparut pe o multime de panouri publicitare din toata lumea – si cum arata Lindsay in reclamele Fornarina? Foarte slaba, cu un par aranjat-nearanjat, cu muta atitudine si impodobita cu accesorii colorate. Pentru poze, click aici.
Scarlett Johansson, imaginea D&G - In ianuarie 2009, Scarlett a fost aleasa imaginea liniei de cosmetice Dolce & Gabanna. Noua colectie D&G prezinta o gama de rujuri cu parfumuri de trandafiri, iar Scarlett a fost considerata cea mai potrivita pentru rolul de covergirl datorita buzelor care emana senzualitate. Desi in 2009, Scarlett afiseaza o noua coafura si o noua culoare de par (mult mai inchisa – pentru poza, click aici), in reclamele D&G, frumoasa din “He’s Just Not That Into You” apare ca o copie perfecta a lui Marilyn Monroe: bucle perfecte blond platinat, corset care evidentiaza curbele perfecte si talia subtire si o atitudine sexy – iar in ceea ce priveste machiajul, Scarlett poarta 2 tipuri diferite de makeup: unul de diva glamour cu buze rosii, unghii rosii si ochi puternic rimelati si unul natural, dar sofisticat - pentru poze, click aici.