Setari Cookie-uri

Fashion Days lanseaza sezonul toamna/iarna, printr-o campanie 360, construita in jurul oamenilor obisnuiti

O abordare cu totul noua pentru brandul Fashion Days, care isi propune sa se apropie mai mult de clientii sai prin comunicarea de brand.

comunicat de presa

  • Campania abordeaza situatii din viata reala, iar personajele sunt interpretate de oameni obisnuiti, care nu au profesii de actori sau modele
  • In noul sezon toamna/iarna, Fashion Days introduce pe site 27 de branduri noi
  • Fashion Days are peste 700.000 de clienti in Romania, Bulgaria si Ungaria

fashion days
Fashion Days lanseaza sezonul toamna/iarna, disponibil, de astazi, pe Fashiondays.ro si in aplicatia de mobil si introduce conceptul real people sub platforma de brand WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE, lansata la inceputul acestui an. Noua campanie de comunicare 360 este construita in jurul oamenilor obisnuiti si a situatiilor reale, din viata de zi cu zi.

Ideea de real people reflecta o abordare cu totul noua pentru brandul Fashion Days, care isi propune sa se apropie mai mult de clientii sai prin comunicarea de brand. Conceptul creativ al noii campanii a pornit de la analiza nevoilor si intelegerea motivelor intrinseci care stau la baza comportamentelor de cumparare ale clientilor si vorbeste despre rolul pe care il au hainele in obtinerea succesului, atat in plan profesional, cat si pe plan personal.

Citește și:

In completarea executiilor anterioare, noua campanie adreseaza, in mod direct, tipologii diverse de oameni si incurajeaza definirea unui stil personal. Ambasadorii sezonului toamna/iarna Fashion Days sunt oameni obisnuiti, care nu au profesie de modele in viata reala. Acestia sunt vedetele spot-ului TV si vor fi prezenti, in continuare, pe toate canalele de comunicare ale brandului.

„Pentru a gasi acele persoane potrivite sa ilustreze mesajul noii campanii, timp de o luna, ne-am intalnit cu peste 100 de oameni, zariti in cafenele, persoane recomandate de prieteni si chiar colegi. In selectia personajelor din campania de lansare a sezonului toamna/iarna, am pus accentul mai mult pe autenticitate si mai putin pe perfectiunea jocului actoricesc.

Introducand noul concept, real people, ne dorim sa aratam ca oricine se poate simti in trend si confortabil, in acelasi timp, nevoie pe care am observat-o analizand mixul de clienti Fashiondays.ro si selectia de produse incluse in comenzile plasate de acestia. Aducem astfel un argument in plus in sprijinul ideii ca tinutele pe care le porti iti confera mai multa incredere pentru a face fata cu succes provocarilor zilnice”, declara Andrei Chirila, Chief Marketing Officer Fashion Days.

Citește și:

Analizand comportamentul de consum al celor peste 700.000 de clienti care comanda cu incredere de pe Fashion Days in Romania, Bulgaria si Ungaria, se remarca predispozitia spre o viata activa, motiv pentru care, peste 70% din comenzi sunt plasate de pe dispozitivele mobile, direct din aplicatia Fashion Days sau din browser. In topul brandurilor pe care clientii si le doresc si le adauga in mod frecvent in sectiunea FAVORITE sunt: NEXT, GUESS, Fossil, Desigual, Puma, United Colors of Benetton.

Campania toamna/iarna introduce 27 de branduri noi pe Fashiondays.ro, clientii avand acces la nume precum: Bronx, Cheap Monday, Folli Follie, Michael Kors Studio, Minnetonka, Norton, Pippi.

Spotul publicitar din cadrul campaniei a fost realizat de catre departamentul de creatie si productie Fashion Days, impreuna cu agentia de creatie Graffiti BBDO si casa de productie DeFilm Production, fiind filmat de Barna Nemethi, regizor si Alex Galmeanu, DOP al productiei, care a realizat si pictorialele sezonului, in calitate de fotograf al campaniei.

Citește și:

Noua campanie de comunicare Fashion Days va beneficia de un plan de comunicare 360 in toate cele trei tari in care activeaza: de la TV, online, print si pana la activari in social media.

Vizionare placuta


Kudika
18 Septembrie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.