comunicat de presa:

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Armani isi continua expansiunea in retail cu deschiderea noului sau magazin la parterul centrului comercial Baneasa Shopping City din Bucuresti, Romania.

Magazinul de 190m2 adopta un nou concept de design de retail, implementat pentru relansarea brandului A|X Armani Exchange. Acesta este inspirat de estetica unui hangar industrial contemporan si foloseste materiale solide, puternice. Otelul brut, lemnul cu aspect vintage si betonul evoca look-ul si spiritul tanar al unui interior industrial dinamic din New York.

Este un cadru urban, in care trecerea timpului a lasat urme pe pardoseala industriala din lemn stratificat si in care se regasesc texturi surprinzatoare pe ziduri de beton dur; culoarea ruginii acopera fiecare suprafata metalica.

Geamurile realizate in intregime din sticla si o grinda mare, orizontala definesc intrarea, in timp ce in interior, podeaua realizata din placi industriale din lemn si zidurile de beton creeaza un spatiu caracterizat de materiale solide care au un puternic impact senzorial. Magazinul este ancorat central de doua embleme mari de identificare – un "A" si un "X".

Armani Exchange a deschis portile magazinului din centrul comercial Baneasa Shopping City odata cu lansarea colectiei de toamna/iarna 2017-2018. Colectia Armani Exchange toamna/iarna 2017-2018 pentru barbati este un hibrid intre eleganta si imbracamintea sport casual. Spiritul este rapid si metropolitan, iar hainele invita la combinarea si suprapunerea libera a stilurilor pentru a exprima personalitatea fiecaruia. Colectia pentru femei are un caracter schimbator, metropolitan, incluzand logo-ul brandului redesenat, intr-o varianta noua, cu efecte 3-D. Accentul este pus pe stilul masculin vazut printr-o lentila feminina, o tema clasica Armani.

Fashion Days își schimbă „outfitul” – o nouă poziționare, o nouă identitate, un nou Fashion Days
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: