Tommy Hilfiger: Moving forward together

Tommy Hilfiger: Moving forward together

Creată în colaborare cu cei din distribuție, campania Primăvara 2021 TOMMY HILFIGER surprinde stilul fiecărei persoane aflată în spațiul în care se simte cel mai mult la fel de bine ca acasă - de la o sală de bal, la o plajă sau un studio de înregistrări.

comunicat de presa

Tommy Hilfiger anunță lansarea campaniei Primăvara 2021, construită în jurul temei ”Moving Forward Together” pentru a crea un viitor mai bun. În distribuția campaniei se regăsesc figuri din zona activiștilor și a celor care susțin cauze sociale, toți luptând pentru o societate unde „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă”. Prin intermediul campaniei, fiecare persoană își împărtășește poveștile și călătoriile activiste din dorința de a inspira fanii să creeze împreună un viitor mai bun. Colecția este disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER începând cu 1 februarie 2021.

În timp ce ne aflăm într-unul dintre cele mai importante momente din istorie, trebuie să mergem înainte împreună (”moving forward together”) pentru a construi un viitor pentru generațiile următoare”, a spus Tommy Hilfiger. „Sunt mândru că această colecție, Primăvara 2021, este reprezentată de un grup atât de incredibil și divers de oameni care întruchipează acest mesaj. De-a lungul sezonului și nu numai, sunt încrezător că vor inspira fanii să realizeze schimbări semnificative și de lungă durată. ”

Creată în colaborare cu cei din distribuție, campania Primăvara 2021 TOMMY HILFIGER surprinde stilul fiecărei persoane aflată în spațiul în care se simte cel mai mult la fel de bine ca acasă - de la o sală de bal, la o plajă sau un studio de înregistrări. Această diversitate de locuri demonstrează modul prin care se poate face o schimbare socială pozitivă indiferent de mediul și comunitatea de care aparții. Set-up-ul imagistic al campaniei include zone precum Los Angeles, New Jersey, Londra, Paris, Berlin și Hainan, și a fost realizat de către fotografii locali Clara Balzary, Joshua Woods, Jana Gerberding, Ken Ngang și Tom Johnson. Ca modele au fost:

  • Indya Moore (S.U.A.): Actriță, model și activistă, care se lupta să-și găsească locul în lume înainte de a descoperi legendara scenă a sălii de bal din New York. Acum, ca persoană trans inovatoare, își folosește platforma pentru a pleda pentru corectitudine socială.
  • Compton Cowboys (S.U.A.): O comunitate unde oamenii se vindecă prin practicarea echitației și în același timp o colectivitate unde se practică mentoratul, fondată de activiștii Randy Savvy, Stoner Mane și Kee, care folosesc cultura ecvestră pentru a le arăta copiilor din L.A. un viitor alternativ.
  • Jameela Jamil (Marea Britanie): Actriță, prezentatoare radio, model, scriitoare și activistă pentru pozitivitatea corpului, care a fondat platforma „I Weigh” și podcast-ul aferent ca un spațiu sigur și incluziv pentru toate femeile.
  • Kiddy Smile (Franța): DJ, dansator, producător, activist pentru auto-exprimare și identitate, ajutând generația următoare să se înțeleagă și să-și îmbrățișeze sinele prin dansul de societate.
  • Mogli (Germania): Cântăreață și compozitoare, producătoare de film, designer și activistă care pledează pentru un comportament mai blând față oameni și planetă.
  • Tom Grennan (Marea Britanie): Fost fotbalist care s-a transformat în cântăreț și compozitor, și care încearcă să facă un bine în comunitatea de care aparține prin mici măsuri de activism pentru sănătatea mintală.
  • Monica Guo (China): Membră fondatoare a echipei naționale chineze de surf, care provoacă stereotipuri și creează oportunități pentru generația următoare cu ajutorul școlii ei de surf dedicată doar fetelor.

Colecția Primăvara 2021 TOMMY HILFIGER prezintă o gamă de materiale și tehnici de producție mult mai sustenabile. Materiale precum vîscoză EcoVero; poliester reciclat cu impact redus; țesătură Lyocell; bumbac organic; și finisarea derivată din plante BioCool continuă să ducă mai departe ambițioasa misiune de sustenabilitate a brand-ului.

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.


Kudika
31 Ianuarie 2021
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri