Tommy Hilfiger & puterea creativității ce inspiră schimbarea socială prin campania Music takes us further

Tommy Hilfiger & puterea creativității ce inspiră schimbarea socială prin campania Music takes us further
Kudika
9 Martie 2021

Tommy Hilfiger anunță lansarea campaniei Primăvara 2021 TOMMY JEANS ”Music Takes Us Further”, creată în jurul puternicii moșteniri muzicale a brand-ului. Campania prinde viață printr-un mix eclectic de talente care include muzicieni, poeți și activiști din diverse sfere ale vieții. Fiecare își împărtășește perspectiva unică asupra muzicii ca oportunitate de a stimula schimbarea socială, inspirând fanii să contribuie la crearea unui viitor unde „nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă”. Colecția este disponibilă în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS.

comunicat de presa

Colecția Primăvara 2021 TOMMY JEANS prezintă influențe urbane și sportive. Stilul clasic este revigorat cu un twist fresh și modern, disponibil în mai multe mărimi. Continuând ambițioasa misiune a brand-ului de sustenabilitate, au fost introduse tehnologii inovatoare care au ca rezultat metode de fabricare mult mai sustenabile. Aici este inclus denimul 100% reciclat, obținut printr-o tehnică inovatoare care amestecă lenjeria de pat cu alte resturi de bumbac, depășind astfel media de 30% de bumbac reciclat prezentă în industrie. De asemenea, consumul de apă este redus considerabil, ducând la o economisire de până la 50 de litri de apă în comparație cu spălări similare a materialului denim.

Pentru campania Primăvara 2021 TOMMY JEANS s-a creat o comunitate de talente creative, de diferite naționalități, etnii, identități de gen și cu mărimi diferite, care ei singuri și-au gândit look-urile alese. Călătoriile lor individuale, punctele lor de vedere și activismul întruchipează spiritului brand-ului TOMMY JEANS. Talentele incluse în campanie sunt:

  • Zoey Lily (Marea Britanie) @mezoeylily: cântăreață și compozitoare independentă care își folosește canalele de social media pentru a provoca schimbarea. Lily a făcut parteneriat cu organizații caritabile pentru a dona 100% din încasările din primele două luni de streams și descărcări ale celei mai recente melodii ale ei.
  • Akini Jing (China) @jingsmusic: Rapper care produce un mix unic între arta muzicală și pledoaria sa pentru sustenabilitate socială și la nivel de mediu.
  • Dreamer Boy (SUA) @dreamerboyblue: Cântăreț și compozitor care întruchipează și celebrează frumusețea culturii locale a tineretului, conexiunea umană și starea de bine a planetei.
  • SAYGRACE (Australia) @callmesaygrace: Cântăreață R&B care folosește canalele de social media pentru a susține drepturile LGBTQIA +, precum și pentru problemele întâlnirilor în era digitală.
  • KeKe (Austria) @keke_offiziell: Artistă la început drum, cântăreață de rap și activistă ce caută să îi inspire pe ceilalți, împărtășind luptele ei cu anxietatea alimentară. În timp ce creează muzică nouă, KeKe lucrează în continuare ca persoană care îngrijește pe cei cu dizabilități.
  • Mavi Phoenix (Austria) @maviphoenix: Rapper care prin muzica sa vorbește despre disforia de gen și care caută să proceseze descoperirea de sine a spectrului de gen jucându-se cu diferite narațiuni masculine.
  • Lucia Luciano & Gizem Adiyaman (Germania) @_lucial & @heymeg10: DJ-i și cofondatori ai @hoe__mies, un spațiu dedicat comunității pentru a experimenta o stare de bine, și unde se organizează și o serie de petreceri, centrat în jurul femeilor, persoane non-binare și trans, destinat în principal publicului de culoare.
  • Gabriela Richardson (Spania) @gabrielarichardson: Cântăreață în devenire, activistă și model care folosește canalele de social media pentru a sprijini activ mișcarea Black Lives Matter.
  • Tayahna Walcott (SUA) @taliaagoddess: Artistă creativă, DJ, producătoare și model, care se folosește de arta ei pentru a susține și inspira și pe ceilalți să depășească stereotipurile.
  • Annahstasia (SUA) @annahstasia: Cântăreață de soul, compozitoare și artist vizual a cărui viziune se concentrează pe natură, feminitate, casă și conexiune. Ea educă prin informații despre Black Lives Matter și conduce un talk show live centrat în jurul culturii și identității.
  • Elena Midori (Japonia) @elena_midori: DJ multi-gen care colaborează cu proiectul Black Roots, un colectiv de profesioniști creativi din Tokyo care susține și promovează comunitatea de culoare, istoria, cultura și valorile sale.
  • Curtis Waters (SUA) @imcurtiswaters: Cântăreț, compozitor, producător și artist care își folosește canalele sale de social media pentru a disipa mesaje pozitive despre gen, rasă și sexualitate publicului său în mare parte format din reprezentanți ai generației Z.
  • Dee Koala (Africa de Sud) @dee_koala: Cântăreață de rap Xhosa, un nume în devenire, care prin versurile ei captivante, își împărtășește dragostea pentru limba maternă și destigmatizează educația primită în orașul Khayelitsha, Africa de Sud.
  • Yazid Bezaz (Maroc) @izudizzy: Curator creativ, manager muzical și cofondator al SOMNII (@somniiproductions), o casă de producție care urmărește să aducă rapul marocan și muzica trap pe scena globală, sprijinind și amplificând noile voci din Marrakech, Maroc și Africa de Nord.
  • Kai-Isaiah Jamal (Marea Britanie) @kai_isaiah_jamal: Poet și activist pentru vizibilitatea persoanelor trans care scrie despre experiențele personale care implică masculinitatea, discriminarea și disforia, dorindu-și să-i educe și pe cei din jur cum să fie un aliat mai bun pentru oamenii trans. De asemenea, își folosește canalele de social media pentru a face poezia accesibilă tinerilor de culoare și persoanelor LGBTQIA +.
  • Deb Never (SUA) @debnever: Cântăreața de rap grunge care este implicată activ în schimbarea percepției culturii queer, a drepturilor LGBTQIA + și a inegalității. Deb Never a ajutat la construirea unei școli comunitare pentru copiii care nu au acces la echipamente creative, oferindu-le un spațiu pentru a-și explora propriile pasiuni.
  • Batekoo (Brazilia) @batekoo: Colectiv axat pe divertisment, cultură și informații pentru tinerii de culoare și LGBTQIA + din Brazilia. Batekoo oferă un loc sigur pentru persoanele marginalizate, unde se pot simți acceptate și petrece timp plăcut, fiind uneori și un refugiu pentru persoane care se tem pentru viața lor în comunitățile din care fac parte.
  • J Grrey (Marea Britanie) @jgrrey: Cântăreț de neo-soul a cărui muzică este o abordare directă, onestă și filosofică a unor variate tematici, precum iubirea de sine și relații dificile.
  • ROZZY DC (Franța) @rozzydc: Creativ, model și rapper reprezentând un nou val de artiști francezi și care arată lumii întregi potențialul de a explora mai multe genuri de muzică.
  • RINI (Australia) @rinidawg: Cântăreț, compozitor și producător care se bucură de o imensă popularitate internațională, ajungând la peste 30 de milioane de piese numai pe Spotify. Devenind din ce în ce mai faimos, în doar un an de zile, a ajuns să își exprime prin muzică această experiență ca trăire personală, oferind publicului piese profunde, pe care artistul le-a descris drept o scrisoare de dragoste adresată vieții.
  • Pretty Solero (Italia) @papydelgang126: Rapper, antreprenor și membru fondator al Lovegang, ajută tinerele talente să-și urmărească aspirațiile. Muzica lui Solero este influențată de trap, probleme sociale și politice din țara sa natală.
  • Yuzion (Coreea de Sud) @yuz1on: Rapper independent care creează muzică, abordând ca subiect ce înseamnă să înaintezi în vârstă și să ai success în industria muzicală.

Fanii sunt invitați să se alăture comunității în creștere TOMMY JEANS, dând follow @TommyJeans. Urmând viziunea creativă inspirată din muzică, contul Instagram @TommyJeans oferă publicului conținut experimental 24/7 și într-un mod senzațional devine destinația celor care caută autenticitate în modă și un spațiu de exprimare personală, unde primești și oferi în egală măsură. Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyJeans și #TommyHilfiger.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri