comunicat de presa
Noul magazin CALVIN KLEIN JEANS din City Park Mall Constanța urmează conceptul de design Calvin Klein, prezentând publicului o estetică modernă și sofisticată, ce comunică AND-ul contemporan și minimalist specific brand-ului.
Cei pasionați de piese atemporale dar practice care pot fi asortate stilului casual vor descoperi în noul magazin Calvin Klein Jeans o gamă variată de produse parte din colecția Toamna Iarna 2021 dedicată atât femeilor, cât și bărbaților, care se concentrează pe item-urile essentials, cu accent pe confort și minimalism. În colecția Underwear, bumbacul modern folosit oferă un stil suav, având integrat în design banda cu logo Calvin Klein. Structura modernă oferă o colecție de linii simplificate. În colecția Jeans, hanoracele cu glugă și tricourile sărbătoresc monograma iconică a brand-ului, și noile item-uri statement din denim includ jachete decupate și stiluri relaxate.
Accesibilitatea produselor premium Calvin Klein pentru un număr cât mai mare de clienți este unul dintre obiectivele brand-ului, iar deschiderea noului magazin este un pas important înspre îndeplinirea acestui scop.
###
Despre SARKK SA
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Calvin Klein, Inc.
CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.
Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.
Spune-ti parerea!