Programul invită antreprenorii sociali din comunități subreprezentate istoric să-și împărtășească ideile inovatoare pentru șansa de a câștiga finanțare și mentorat.
CP
Tommy Hilfiger anunță deschiderea înscrierilor pentru cea de-a patra ediție a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Programul global reflectă viziunea lui Tommy Hilfiger despre sustenabilitate care înseamnă că Nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă (Waste Nothing and Welcome All), amplificând și susținând noi voci în lumea antreprenoriatului social care modelează inovații importante pentru a crea un viitor mai incluziv al modei.
În conformitate cu angajamentele lui Tommy Hilfiger față de incluziune, diversitate și recunoașterea decalajului în echitate și șanse egale, persoanele din comunități subreprezentate istoric, inclusiv indigenii, oamenii de culoare (BIPOC), persoanele cu dizabilități și femeile, sunt încurajați cu tărie să aplice anul acesta. Cererile pot fi depuse până la 29 aprilie 2022, accesând următorul link:
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Gala CONAF Women In Economy marchează o victorie pentru antreprenoare
- It's not just about cooking, it's about the story. Cleopatra Stratan este primul invitat al seriei online Kitchen Table Talks
- Evenimentul care va Rescrie Educația pentru Generațiile Viitoare
https://platform.younoodle.com/competition/th_fashion_frontier_challenge_2022
„Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge își propune să reunească antreprenori din toate categoriile sociale, investind cunoștințe și resurse pentru a debloca puterea unică a inovațiilor lor”, a spus Tommy Hilfiger. „În calitate de antreprenor, mi-am dorit întotdeauna să construiesc un brand global de lifestyle care să facă pe fiecare să se simtă inclus – o filozofie care continuă să fie vie prin acest Challenge. Cred cu adevărat că împreună ne putem îndrepta spre un viitor care să implice o schimbare semnificativă și de lungă durată.”
Premiile acordate câștigătorilor pentru a-și dezvolta ideea lor de afaceri sunt:
- Suma de 200.000 EUR împărțită între doi câștigători
- Premiu suplimentar de 15.000 EUR pentru „Votul favorit al publicului”
- Un mentorat de un an cu experții globali interni Tommy Hilfiger
- Un an de mentorat și curs INSEAD
Tommy Hilfiger invită fanii brand-ului să participe la prima fază a Challenge-ului în calitate de Digital Judges. Aceștia vor ajuta brand-ul să restrângă toate aplicațiile în Top 50. Cei interesați sunt invitați să aplice până pe 20 aprilie 2022, accesând următorul link:
- AVON anunță lansarea programului de franciză: investește în propriul magazin și fii parte din povestea de succes!
- One Woman Countless Emotions: The Heroes Chronicle - O Expoziție Fotografică ce Explorează Trăirea și Exprimarea Emoțiilor
- Femeile antreprenor pot câștiga sesiuni de mentorat, coaching și granturi de 10.000 euro în cadrul programului She's Next
Primii 50 de candidați vor fi apoi restrânși la șase finaliști printr-o procedură internă. Fiecare finalist va fi invitat să-și dezvolte în continuare planul de business cu sprijinul dedicat din partea Tommy Hilfiger și al experților externi înainte de evenimentul final. Învățând de la un pitch coach profesionist, fiecare finalist își va prezenta conceptul în fața juriului și a unui public special la evenimentul global final Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge care va avea loc la începutul anului 2023.
„La Tommy Hilfiger, ne dorim să lucrăm alături de comunități pentru a stimula inovația, incluziunea și diversitatea, generând astfel schimbări de lungă durată”, a declarat Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global și PVH Europe. „Pe măsură ce începem cea de-a patra Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, așteptăm cu nerăbdare să vedem ce idei ies la lumină care vor sprijini comunitățile și vor ajuta la modelarea viitorului modei.”
De la înființarea sa în 2018, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge a acordat 550.000 EUR pentru a sprijini antreprenorii globali să aducă la viață ideile lor inovatoare, astfel încât să poată face schimbări reale în comunitățile lor. Câștigătorii celei de-a treia ediții includ Lalaland, o platformă din Țările de Jos care folosește inteligența artificială pentru a genera modele sintetice personalizate și incluzive de diferite etnii și UZURI K&Y, o marcă de încălțăminte ecologică din Ruanda, care folosește anvelope auto reciclate din Africa subsahariană și angajează tineri locali. Clothes to Good, o întreprindere socială din Africa de Sud care creează oportunități de micro-afaceri și locuri de muncă pentru persoanele cu dizabilități prin reciclarea textilelor, a primit premiul Votul favorit al publicului.
- CONAF celebrează Excelența la feminin printr-un eveniment devenit tradiție Gala Women In Economy, Ediția a VI-a
- Livada cu stele – 3 zile de festival cu muzică, recreere și fapte bune sădit de Casa Bună
- Livada cu Stele, un festival sădit de Casa Bună - trei zile de muzică, recreere în natură și fapte bune pentru toată familia
Mai multe informații despre călătoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, care urmărește strategia PVH Forward Fashion pot fi găsite aici:
https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
Mai multe informați despre Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, inclusiv cum se poate aplica, sunt disponibile aici: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
.