„Am fondat brand-ul cu incluziune în inima sa, ca un loc care îi întâmpină pe toți”, spune Tommy Hilfiger. „Supervsn îmi oferă o mare speranță pentru viitor, împuternicind diverși creativi. Suntem mândri să lansăm o colecție alimentată de comunitate și de optimism.”
Colecția și campania reprezintă o Tapiserie a Americanei (Tapestry of Americana) – o sărbătoare a modului în care comunitățile se unesc pentru a modela cultura.
Conceptul reflectă o viziune plină de speranță pentru SUA și un îndemn către creativi de a proiecta lumea pe care doresc să o vadă.
Campania prezintă familia creativă Supervsn și invită publicul să se implice în realizarea Tapiseriei Americanei (Tapestry of Americana), îndreptând atenția către comunitățile și culturile care au inspirat colecția. Un video realizat de Cole Santiago și Gavin Mathieu însuși prin care se intră în culise pentru a vedea expresii contemporane ale celor care realizează serigrafii, cusături, caligrafii și fotografii, toți lucrând la colaborare, aducând viziunile lor în realitate. Fotografiile de Jack Bool se concentrează asupra unei lumi multiculturale văzute prin lentila comunității creative extraordinare a Supervsn.
Colecția este acum disponibilă exclusiv pe tommy.com și supervsn.com. Alăturați-vă comunității TOMMY JEANS pe rețelele sociale prin @TommyJeans, @Supervsn, #TommyJeans și #TommyxSupervsn.
Spune-ti parerea!