De aici a plecat intreaga campanie NIVEA Superlike. Lupta cu celulita pare o chestiune neinsemnata insa nu degeaba o numim "lupta".
E greu sa te mobilizezi sa faci miscare periodic, daramite sa faci miscare, sa reusesti sa mananci echilibrat si sa folosesti si produse anticelulitice?
Si atunci ne-am spus asa: dar daca am privi lucrurile altfel? Daca in loc sa le explicam femeilor pur si simplu cum stau lucrurile, am merge mai departe si le-am sustine realmente? Daca am vorbi cu cele care fac deja ceva si in felul acesta sa ne facem auziti si de catre celelalte? Si asa a aparut NIVEA Superlike: o campanie menita sa le ajute realmente pe femei sa faca si ceilalti doi pasi, pe langa cel pe care l-au facut deja in lupta cu celulita.
Aplicatia de Facebook este pilonul principal al campaniei, fiind menita sa le incurajeze pe femei sa-si impartaseasca unele altora sfaturi adevarate, din viata reala despre ce si cum functioneaza in cazul fiecareia. Aplicatia are un rol complementar cu cel al Clubului Q10 Fitness, platforma de continut video semnata de NIVEA in colaborare cu experta in fitness Sarah Maxwell. In plus, aplicatia ofera oamenilor sansa de a trimite mesaje de incurajare catre prietenele aflate “in plina batalie” – un plus de sustinere care se poate dovedi atat de pretios uneori.