Nu ste chiar atat de greu sa ne mentinem o silueta de invidiat. Nu am cunoscut femeie cu o silueta de vis care sa fi urmat cure drastice de slabit si apoi sa manance orice. Silueta este urmarea unui mod de viata ale carui mici secrete incercam sa le aflam acum. CAUTA CALITATEA SI NU CANTITATEA O portie mica de mancare care are un gust foarte bun te va satisface mai mult decat o farfurie uriasa cu mancare careia ii lipseste aroma. Asa ca aruncati mancarurile nesanatoase si inlocuiti-le cu cele de buna calitate, mai naturale. Intrebati orice bucatar si el va spune ca pentru a crea mancare simpla si delicioasa calitatea ingredientelor si uneori atentia cu care le alaturam pentru a face mancarea conteaza cel mai mult. INVESTITI IN VASE DE GATIT PERFORMANTE Desi va costa mai mult, veti castiga un plus de sanatate. O buna calitate a vaselor va ajuta sa gatiti mancaruri apetisante folosind un minim de ulei si grasimi. O lingurita de ulei contine 100 de calorii si daca renuntati la aceasta timp de un an folosind o tigaie de calitate, veti slabi 5 kilograme. MAI PUTINE GRASIMI Produsele cu continut mic de grasimi nu inseamna ca au calorii mai putine. Multe mancaruri au fost promovate comercial ca avand un continut mic de grasimi, dar asta nu inseamna ca ele au putine calorii. Ele pot avea un nivel ridicat de zahar si astfel aduc de fapt foarte multe calorii. SCAPA DE MENTALITATEA "TOTUL SAU NIMIC" Daca ati mancat cu pofta o felie mare de tort de ciocolata si ati decis ca ati ratat dieta iar apoi ati mancat inca o felie, atunci sunteti o victima a gandirii "totul sau nimic". Nu tortul de ciocolata este problema, doar reactia ta. E usor sa te complaci cu gandul ca ai pierdut pariul cu tine si sa uiti de micile succese de pana atunci. Mai bine iertati-va, reveniti pe drumul ales si folositi aceasta mica slabiciune pentru a invata cum sa actionati data viitoare. E putin mai greu, dar veti slabi! EVITATI SA GUSTATI PREA DES ATUNCI CND GATITI Multe dintre noi, atunci cand preparam masa inghitim repede cate o bucata de cascaval sau o felie de sunca. Dar asta nu inseamna ca nu consumi la fel de multe calorii ca atunci cand te asezi efectiv la masa. Sfatul nostru este, ca atunci cand gatitI, sa mestecati guma fara zahar ca sa nu fiti tentata sa "ciuguliti". MANCARE SANATOASA Propuneti-va sa mancati mai multa mancare sanatoasa decat sa va limitati doar la fast-food. De exemplu, in loc sa mancati mai putine dulciuri si produse de patiserie, propuneti-va sa aveti o portie de fructe pe zi. Daca veti umple stomacul cu mancaruri sanatoase, veti avea mai putin loc pentru pateurile bogate in grasimi. MANCATI FELURILE FAVORITE Nu este nici o problema daca cedati in fata mancarurilor preferate, fie ca este vorba de pizza, un pahar de vin alb sau o ciocolata, secretul este moderatia. O dieta care este prea restrictiva nu va dura deoarece dupa putin timp te vei simti privata de mancarurile pe care ti le-ai interzis si vei sfarsi prin a le manca cu si mai multa pofta. MARIMEA CONTEAZA Daca ti se pare greu sa slabesti uita-te mai atenta la marimea portiilor pe care le mananci. Vei fi surprinsa sa vezi cat de multe calorii vei calcula la mesele tale. Un suc mare de portocale fata de unul mic aduce in plus 140 de calorii, 6 lingurite de orez in loc de patru adauga 110 calorii, iar un pahar mare de vin alb fata de unul mic aduce 85 de calorii. Fiecare portie diminuata inseamna kilograme in minus. FA SEX FANTASTIC Faceti zilnic sex pasional si in timpul actului sexual fa tot atata efort cat barbatul tau. Daca zaci si il lasi pe el sa faca tot efortul probabil ca nu vei arde nici o calorie in plus. Ia un rol foarte activ si vei putea arde 6-7 calorii pe minut. Aceasta inseamna ca doar cu 10 minute de sex in fiecare zi vei slabi cu placere. CUMPARA O MINGE DE GIMNASTICA Investeste intr-o minge de stabilitate si cand te asezi la televizor stai pe ea in locul canapelei. Este o foarte buna modalitate sa-ti antrenezi muschii si sa-ti imbunatatesti postura corpului. Alege un model de 55 de centimetrii daca ai pana in 1.70 m sau unul de 65 de centimetrii daca ai peste 1.70 m. SECRETE ALE CELEBRITATILOR Mancati supa. Actrita Liz Hurley (38 de ani) este cunoscuta ca fiind un mare fan al supelor de creson (brancuta). Ea spune ca bea cel putin 6 cesti pe zi atunci cand doreste sa slabeasca cateva kilograme. Studiile au aratat ca oamenii care mananca supa la primul fel de mancare aleg un meniu mai slab in grasimi. Dar nu vorbim de supele facute cu smantana ci de cele cu multi morcovi si coriandru, legume sau favorita actritei, supa cu creson. Pastreaza obiceiul de a manca sanatos. Actrita Halle Berry (37 de ani) are un corp de vis si o dieta pe masura. Diagnosticata cu diabet cand a avut 19 ani, Halle evita dulciurile rafinate si alege in loc dulceata naturala a fructelor. In plus, ea evita mancarurile prajite, isi fierbe legumele si in loc sa mearga constant la restaurante, alege sa manance acasa ca sa isi poata controla meniul. Faceti din exercitiul fizic o distractie. Sa faceti exercitii in mod regulat nu inseamna neaparat sa transpirati in salile de gimnastica. Multe staruri aleg activitati neobisnuite si amuzante pentru a se pastra in forma. Incercati si voi... precum actorii Catherine Zeta-Jones (34 de ani) care isi insoteste sotul, Michael Douglas, la meciurile de golf. 18 gauri complete si vei avea cu 720 de calorii mai putin. Sandra Bullock (39 de ani) face alpinism ceea ce arde 365 de calorii intr-o jumatate de ora de urcus. Fosta sotie a lui lui Brad Pitt, actrita Jennifer Aniston (34 de ani) isi intareste muschii picioarelor facand jogging in piscina. Miscarea in apa o scapa de 165 de calorii in doar 15 minute. Nicole Kidman (36 de ani) a invatat sa danseze cancan pentru filmul Moulin Rouge si a ars 470 de calorii pentru fiecare ora de antrenament. Un articol de Claudia Voican Sursa: slabsaugras.ro
Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!
101 trucuri pentru o silueta perfecta
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: