3 pentru silueta de Sarbatori

3 pentru silueta de Sarbatori
Kudika
7 Decembrie 2009

Sarbatorile de iarna reprezinta un motiv de bucurie pentru majoritatea oamenilor. Acestea ne dau un prilej sa fim mai buni, mai veseli, mai optimisti si mai darnici; in plus ne ajuta sa ne reintalnim cu cei dragi si sa ne bucuram de o binemeritata relaxare. Ne gandim cu drag la perioada ce urmeaza imaginandu-ne impreuna cu cei apropiati in jurul unei mese incarcate cu bunatati de tot felul.

Sarbatorile de iarna reprezinta un motiv de bucurie pentru majoritatea oamenilor. Acestea ne dau un prilej sa fim mai buni, mai veseli, mai optimisti si mai darnici; in plus ne ajuta sa ne reintalnim cu cei dragi si sa ne bucuram de o binemeritata relaxare. Ne gandim cu drag la perioada ce urmeaza imaginandu-ne impreuna cu cei apropiati in jurul unei mese incarcate cu bunatati de tot felul.

Cum pentru romani sarbatorile inseamna mese imbelsugate, perioada Craciunului promite sa ne puna la incercare cumpatarea. Oare vom putea rezista multitudinii de mancaruri apetisante si bauturi parfumate ce par sa apara de nicaieri in fata noastra in fiecare casa in care punem piciorul? Cate un pic de aici, un pic de acolo si uite in felul acesta punem pe noi intr-o saptamana ce am reusit sa dam jos intr-o luna. Din punctul acesta de vedere sfarsitul de decembrie poate fi un dezastru.

Cand toata lumea iti ofera ”ceva bun”, e extrem de dificil sa refuzi, nu doar pentru ca acest lucru e considerat o insulta in multe culturi, dar si pentru faptul ca sarbatorile de iarna nu ar mai fi la fel fara putin cozonac sau fara o placinta cu mere si multa, multa scortisoara spalate cu cate o bautura aromata precum vestitul lichior de oua. Exista insa si solutii pentru a reusi sa treci cu bine peste ”dilema” estetica a sarbatorilor. Iar noi ti-am pregatit cateva sfaturi astfel incat sa intampini noul an cu zambetul pe buze si cu un aport binemeritat de incredere in propria persoana. Se spune doar ca starea ta la trecerea dintre ani spune multe despre anul ce vine.

1. Compenseaza pentru rasfatul de sarbatori.

Pregateste-te pentru excesele de sarbatori din timp incercand sa fii atenta la cea ce mananci in luna decembrie. Asta nu inseamna ca trebuie sa incepi imediat o dieta drastica ce promite sa faca loc pentru ”dezmatul gastronomic” ce va sa vine. O astfel de dieta fulger iti va face mai mult rau decat bine.

Prefera sa micsorezi portiile de mancare in perioada ce urmeaza si sa limitezi consumul de grasimi, zahar, alcool si cofeina. Mareste consumul de legume si fructe proaspete, in masura in care se poate. O mini-dieta de acest fel te va ajuta sa te simti mai putin vinovata cand vei intinde mana dupa bunatatile de pe masa de Craciun. In plus, organismul obisnuindu-se cu portii mai mici, te va indemna sa refuzi cea de a doua portie de bunatati.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri