Setari Cookie-uri

Peste 70% dintre femeile din Romania se epileaza acasa

Ritualurile de infrumusetare pe care femeile le urmeaza cu regularitate sunt epilarea, ingrijirea unghiilor si pensarea sprancenelor

81% dintre femeile din mediul urban folosesc lunar metode de epilare, iar 72% se epileaza acasa, potrivit unui studiu initiat, in martie 2013, de Veet Romania, liderul mondial in produse pentru depilare.

In ceea ce priveste ingrijirea personala, 85% dintre femei o considera importanta si au declarat ca sunt preocupate de felul in care arata, indiferent de varsta sau de zona geografica de care apartin.

Ritualurile de infrumusetare pe care femeile le urmeaza cu regularitate de 2 - 3 ori pe luna sunt epilarea, ingrijirea unghiilor si pensarea sprancenelor.

In urma studiului initiat de Veet Romania, femeile au declarat ca printre cele mai importante criterii pe care le iau in considerare cand aleg metoda de epilare sunt conditiile de igiena, rezultatele eficiente si durabile si usurinta in folosire.

In plus, 48% dintre cele intervievate au declarat ca prefera metoda de epilare cu ceara rece sau calda, celelalte metode utilizate fiind aparatul electric si lama de ras.

Citește și:

Avand in vedere evolutia si diversitatea pietei de ingrijire personala, femeile pot beneficia de produse pe care sa le foloseasca acasa si care ofera avantaje specifice.

Astfel pot avea propriul lor ritual de epilare, personalizat in functie de metodele preferate. Mai mult decat atat, motivele care le determina sa aleaga epilarea in propriul camin sunt: comoditatea, dorinta de a economisi timp, garantia unei igiene adecvate si nu in ultimul rand, bugetul disponibil” a declarat Mihaela Alexandru, sociolog 360insights.

Studiul a fost initiat de Veet Romania cu scopul de a descoperi atitudinea femeilor privind ingrijirea personala, a ritualurilor de infrumusetare si, in special, a criteriilor luate in calcul in alegerea metodelor preferate pentru epilare.

Studiul a fost realizat de catre compania 360insights, in luna martie 2013, pe un esantion de 407 femei din mediul urban, cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani, instrumentul folosit fiind interviul telefonic.

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
20 Mai 2013
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.