Setari Cookie-uri

Barometrul frumusetii: Cum reactioneaza femeile in timp de criza

Cum reactioneaza femeile in perioadele de recesiune? Cumpara mai putine produse de machiaj? Cum se schimba atitudinea lor fata de produsele de machiaj intr-o perioada in care nu mai sunt atat de bine dispuse si viata de zi cu zi este mai grea? Pentru a afla raspunsurile, Grupul LOreal a realizat sondajul Barometrul frumusetii, la care au participat 4000 de femei din cinci tari (Franta, Germania, Italia, Spania, SUA).

Cum reactioneaza femeile in perioadele de recesiune? Cumpara mai putine produse de machiaj? Cum se schimba atitudinea lor fata de produsele de machiaj intr-o perioada in care nu mai sunt atat de bine dispuse si viata de zi cu zi este mai grea? Pentru a afla raspunsurile, Grupul L’Oreal a realizat sondajul ”Barometrul frumusetii”, la care au participat 4000 de femei din cinci tari (Franta, Germania, Italia, Spania, SUA).
  • 90% dintre femei spun ca nu si-au schimbat obiceiurile de cand a inceput criza
  • 46% dintre femei si-ar schimba coafura, o treime dintre ele si-au schimbat culoarea parului
  • Femeile prefera tonurile naturale de machiaj
  • Mascara si fondul de ten sunt “armele” preferate de femei pentru a infrunta lumea

Produsele de machiaj sunt foarte importante pentru femei, chiar si in timp de criza. Potrivit sondajului realizat de L’Oreal, machiajul le ajuta pe femei sa se puna in valoare (86%) si sa aiba mai multa incredere in ele (82%).

90% dintre femei spun ca nu si-au schimbat obiceiurile de machiaj ca urmare a crizei economice. Printre femeile care au notat ca folosesc mai putine produse de machiaj se remarca doar italiencele, cu un procent de 21%.

In ce priveste schimbarile de comportament, femeile din Italia si Spania si-au schimbat cel mai mult obiceiurile: aproape 1/3 dintre acestea spun ca aleg culori mai luminoase, pentru a fi mai atragatoare la serviciu. Cu exceptia femeilor din Germania, consumatoarele din toate celelate tari au indicat ca au inceput sa preferile culorile naturale, o alegere care pare a fi legata si de tendintele actuale „nude” sau „naturelle”, nu doar de criza.

O treime dintre femeile participante la studiu si-ar schimba coafura pentru a se inveseli, indiferent de tara din care provin. O treime dintre acestea si-au schimbat culoarea parului. Femeile din Franta sunt cele mai dornice sa mearga la un salon pentru a se elibera de constrangerile zilnice.

In privinta varstei, femeile sub 50 de ani doresc sa recurga la o schimbare de stil (o culoare noua, o alta coafura) pentru a se inveseli, in timp ce femeile peste 50 de ani prefera sa isi scurteze parul pentru a economisi bani.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
8 Octombrie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.