Setari Cookie-uri

Barometrul frumusetii: Cum reactioneaza femeile in timp de criza

Cum reactioneaza femeile in perioadele de recesiune? Cumpara mai putine produse de machiaj? Cum se schimba atitudinea lor fata de produsele de machiaj intr-o perioada in care nu mai sunt atat de bine dispuse si viata de zi cu zi este mai grea? Pentru a afla raspunsurile, Grupul LOreal a realizat sondajul Barometrul frumusetii, la care au participat 4000 de femei din cinci tari (Franta, Germania, Italia, Spania, SUA).

Aproape 5 femei din 10 au ales machiajul pentru a avea o stare mai optimista, cu exceptia femeilor din Germania (80% nu au facut nimic in acest sens). Pentru a fi mai relaxate, tinerele (sub 35 de ani) prefera sa isi faca manichiura, in timp ce femeile peste 50 de ani sunt mai preocupate de tratamentele de fata sau de achizitionarea unui ruj.

Cateva produse prefertate se diferentiaza in alegerea consumatoarelor. La intrebarea „Pe ce produse de machiaj va bazati cel mai mult pentru a infrunta lumea”, femeile au raspun: mascara (in Germania si Franta) si fondul de ten (in Italia, Spania si SUA). Femeile din SUA si Spania au indicat si rujul, in aceeasi masura cu fondul de ten.

* Sondajul a fost realizat de Grupul L’Oreal in 5 tari: Franta, Germania, Italia, Spania si SUA. 4000 de femei, cu varste intre 15 – 65 de ani, consumatoare de produse de machiaj, au raspuns, in luna mai, la intrebarile sondajului.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
8 Octombrie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.