Toți știm că ar trebui să gândim pozitiv. Studiile spun că optimismul este bun pentru sănătatea mentală și fizică. De asemenea, dacă ești o persoană pozitivă, ai o vibrație a sufletului mai bună și poți obține mai ușor ceea ce îți dorești.

7 Moduri pentru a aduce pacea și zenul în viața ta

Cu toate acestea, nu este ușor să fii optimistă tot timpul mai ales când ești înconjurată de oameni sau de provocări negative.

foto interior si prima pagina: Franzi, Shutterstock

Pentru a rămâne o persoană optimistă, trebuie să îți antrenezi creierul. Iată câteva modalități care te pot ajuta via realpositiveexperience:

1. Recuperează-ți subconștientul

Mai întâi de toate, trebuie să înveți să dezvălui și să eliberezi negativitatea care se află în sufletul tău. Lucrurile care s-au întâmplat în trecut în timpul copilăriei tale pot rămâne cu tine mulți ani și te pot ține în spate sau chiar pot aduce teamă și frică în inima ta.

Una dintre cele mai bune modalități de a scăpa de problemele pe care le-ai avut în trecut este cu ajutorul meditației. Aceasta te va ajuta să ai acces la cele mai ascunse cămăruțe din inima ta, să accepți ce s-a întâmplat, să ierți și să înveți să mergi mai departe. Puterea este la tine.

2. Fii pozitivă pentru a atrage energiile pozitive

Vrei să te simți bine? Atunci fă lucruri bune pentru oamenii din jurul tău. Ajutând un om al străzii, un străin pe care poate că nu îl vei mai vedea niciodată te poate ajuta să te rupi de gândirea negativă și să gândești altfel.

Creând un obicei din a face acte de bunătate pentru oameni atunci când te simți neajutorată sau anxioasă, perioadele în care vei simți negativitate în sufletul tău vor deveni tot mai scurte.

3. Concentrează-te pe lucrurile care te fac fericită

O modalitate foarte bună de a îți antrena creierul pentru a fi optimistă este să te concentrezi asupra lucrurilor care te fac fericită. Poți avea o agendă în care să notezi în fiecare dimineață cinci lucruri care îți pun zâmbetul pe buze.

Când faci acest exercițiu, gândește-te la diferite categorii, precum lucruri care te fac fericită, lucruri pe care le iubești la tine și la oamenii din jurul tău.

Când îți concentrezi gândurile asupra lucrurilor pline de bucurie, te vei bucura mai mult de viață.

4. Concentrează-te asupra lucrurilor pe care le iubești

Când ești blocată cu taskurile pe care le ai de rezolvat în viața profesională, poți spune că nu mai ai timp suficient pentru tine și pentru a face lucrurile care îți plac. Neavând timp pentru a face lucrurile pe care le iubești te vei simți mai tristă, fără chef de viață.

Încearcă să îți împarți timpul altfel și să găsești o soluție pentru a reuși să faci și lucrurile care te relaxează și care îți pun zâmbetul pe buze. De exemplu, dacă îți place să alergi, găsește chiar și jumătate de oră (dimineața, înainte de muncă sau seara, când ajungi acasă) și aleargă (poți alerga chiar și în jurul blocului).

5. Transformă negativul în pozitiv

Este necesar să depui eforturi pentru a îți instrui creierul să vadă lucrurile pozitive din viața ta. La început, ai nevoie de multă răbdare și concentrare pentru a găsi binele din fiecare moment dificil. Când există ceva rău în viața ta, există și altceva frumos (bun) pe care Universul îl pregătește pentru tine.

În loc să te gândești la situația dificilă în care te afli ca la un eșec, încearcă să înveți ceva nou. Să fie o lecție de viață pentru tine. De asemenea, ori de câte ori întâmpini un obstacol în viața ta, încearcă să îl transformi într-o oportunitate. Dacă nu reușești să găsești un nou loc de muncă, folosește-te de timpul suplimentar pe care îl ai pentru a învăța lucruri noi (pentru a dezvolta noi abilitați astfel încât să obții următorul interviu la care vei merge).

Aceste sfaturi te vor ajuta să gândești diferit astfel încât, în cele din urmă, vei ajunge să fii mai optimistă și chiar să atragi lucruri pozitive în viața ta.

15 Sfaturi psihologice minunate care iti vor schimba viata
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta