7 Lucruri pe care să le faci pentru a-ți fi bine în aceste clipe grele

7 Lucruri pe care să le faci pentru a-ți fi bine în aceste clipe grele
Kudika
14 Aprilie 2020

Aceasta este o perioadă grea pentru toată lumea, nu doar pentru tine. Însă nu uita că în momentele cu adevărat grele descoperim cine suntem cu adevărat și învățăm să apreciem viața pe care o avem. 

Iată care sunt acele 8 lucruri pe care trebuie să le faci pentru a-ți fi bine în această perioadă:

1. Alege să trăiești în momentul prezent

Acum se întâmplă viața ta. Nu mâine și nici ieri. Singurul moment care există și de care poți profita este momentul prezent.

2. Încetinește

Nu alerga prin viață. Ia pauze și respiră. Verifică-ți angajamentele și obiectivele. Pune-te pe primul loc. Nu face mai multe lucruri deodată; începe acum cu câte unul.

3. Învață să renunți la lucrurile pe care nu le poți controla

Temerile se bazează pe niște fantezii din capul nostru despre cum se presupune că ar trebui să fie anumite lucruri; avem o imagine în cap și ne lăsăm ghidați de ea. Renunță la control; acceptă haosul, incertitudinea și ai încredere că lucrurile vor funcționa.

4. Acceptă oamenii așa cum sunt ei

Nu încerca să schimbi pe nimeni. În loc să faci asta, învață să fii acolo pentru ei, să le acorzi sprijinul tău, să îi susții, să le arăți dragostea ta.

Acest articol face parte din campania Totul va fi bine, powered by Tchibo, care te pregătește pentru reîntâlnirea cu prietenii tăi.

5. Nu îți compara viața

Uneori, motivul pentru care ne luptăm cu stresul și nesiguranță este unul foarte simplu: comparăm ceea ce avem noi cu ce au cei din jurul nostru. Renunțăsă mai faci asta. Nu îți compara capitolul 1 din cartea vieții tale cu capitolul 15 din cartea vieții unei alte persoane.

6. Învață să fii recunoscătoare pentru tot ce ai

Încearcă acest exercițiu: în fiecare seară, înainte de a merge la culcare, scrie într-un jurnal trei lucruri care au mers bine în timpul zilei și motivul pentru care s-a întâmplat asta. Pur și simplu oferă o explicație scurtă, cauzală pentru fiecare lucru bun.

7. Folosește-ți poziția corpului pentru a te simți mai bine

Prin ajustarea cu atenție a modului în care îți ții corpul, poți influența în mod direct starea ta de spirit și poți transforma atitudinea ta.

Imaginează-ți că ai o zi proastă și că stai cu umerii lăsați în față, cu fruntea încruntată și cu o respirație superficială. Cum te simți? Acum, schimbă-ți poziția corpului: ridică umerii, îndreaptă spatele și pune un zâmbet larg pe buze. Respiră adânc și puternic. Cum te simți de data aceasta?

foto main: Mary Long, Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri