Setari Cookie-uri

Romanii sunt tot mai interesati de a duce un stil de viata (mai) sanatos

Consumul de produse ecologice în rândul românilor: peste 30% dintre aceștia includ în alimentația lor produse ecologice

comunicat de presa: Produsele ecologice câştigă popularitate în toată Europa, inclusiv în România, unde tot mai mulţi români sunt dornici să adopte un stil de viață mai sănătos. Peste 30% dintre români consumă produse ecologice și sunt de părere că un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului înconjurător (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Retail-FMCG pe un eșantion de 1024 de persoane.

32% dintre români obișnuiesc să consume produse ecologice de 2-3 ori pe săptămână informeaza reveal.ro

6 din 10 români declară că iau măsuri pentru a contribui la reducerea poluării și îmbunătățirea calității aerului.
Românii, tot mai interesați de a duce un stil de viață sănătos (44%).

Citește și:

Tendința către un stil de viață sănătos este prezentă la 3 din 10 români și constă în dorința de a proteja mediul înconjurător (17%), de a face mai mult sport (15%), de a fi mai cumpătat (14%) și de a consuma produse ecologice de câteva ori pe săptămână (32%). Printre beneficiile consumului de produse ecologice se numără:

Românii pun sănătatea familiei pe primul loc

32% dintre români pun sănătatea familiei pe primul loc, ceea ce îi determină să aleagă produse ecologice săptămânal. Ambalajul generat prin metode sustenabile a devenit un real interes pentru 61% dintre români, aceștia fiind interesați în egală măsură atât de ingredientele produselor alimentare, cât și a celor de îngrijire sau curățenie.

Citește și:

Pe lângă alimentație, românii dau dovadă de responsabilitate și prin inițiativa de a contribui la reducerea poluării si îmbunătățirea calității aerului (60%).

foto main pixabay

Vizionare placuta


Kudika
29 Iunie 2021
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.