Setari Cookie-uri

4 indicatori ai sexualitatii de tip fast-food

Ce este sexualitatea de tip fast food?

comunicat de presa

Tot mai multi tineri, care nu se mai simt atrasi de partenerii lor, ajung in cabinetele psihologilor cautand o solutie pentru relatia lor. Viata lor sexuala este un dezastru si se intreaba daca mai merita sa ramana impreuna. Multi dintre ei sunt casatoriti, au copii, iar aceasta decizie nu este deloc una usoara de luat, mai ales ca unii dintre ei nici nu sunt la prima relatie care esueaza in acest fel.

In opinia cunoscutului sexolog Gabriela Marin, actuala societatea trece printr-o criza a sexualitatii fara precedent, perioada caracterizata ca fiind “epoca sexului de tip fast food”. “Daca acum mai mult de jumatate de secol, sexul era perceput mai mult ca un mijloc de procreere si inmultire a speciei, descoperirea metodelor de contraceptie a deschis calea sexului pentru placere. Filmele pentru adulti si raspandirea lor odata cu dezvoltarea internetului au contribuit la stimularea imaginatiei, iar in prezent, sexul nu se mai traieste din plin, ci este o necesitate pe care o consumam aidoma alimentelor de tip fast food. Astfel, majoritatea relatiilor in care iubitii nu isi depasesc conditia obisnuita, instinctuala, au o durata intre 2 si 4 ani, iar dupa acest timp, atractia sexuala dispare”, declara sexologul Gabriela Marin.

Citește și:

Cum identificam sexualitatea de tip fast food?

Vizionare placuta


Kudika
29 Iunie 2017
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.