H&M sau Mecca din industria modei!
Sa nu uitam insa ca suedezii de la H&M au facut abia anul acesta primul pas in China, o piata ce valoreaza 220 miliarde de euro, adica o cincime din piata mondiala a textilelor. Tinand cont de acest “mic” detaliu, noi, romanii, cu o piata evaluata la circa 9,5 miliarde de euro, din care aproximativ 2 miliarde de euro segmentul fashion (conform estimarilor Federatiei Patronatelor din Industria Usoara), n-ar mai trebui, teoretic, sa ne plangem.
H&M a devenit un reper important pentru aproape oricine calatoreste in afara tarii si este interesat, cat de cat, de moda, suedezii fiind recunoscuti pentru creatiile si produsele lor fashionable & chic, dar mai ales pentru preturile mici pe care le practica. H&M nu este deci doar liderul suedez al discounterilor, ci o adevarata fabrica de tendinte in moda. H&M, prin definitie un brand fast-fashion, a sters granita dintre luxury si mass market.
Citește și:
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Irina Columbeanu revine la pasiunea pentru artă. Tânăra își prezintă creațiile pe TikTok și este susținută de mama ei
- Miss Mexico, Fátima Bosch, a câștigat titlul Miss Universe 2025, în ciuda scandalurilor care au zguduit competiția
- Nu lăsa pe alții ce poți construi chiar tu