Setari Cookie-uri

Parfum de vedeta

Pe piata parfumurilor concurenta se intestate de la an la an, intr-un interval de 12 luni specialistii sustin ca apar cam 200 de parfumuri noi. Intr-o asemenea aglomeratie de esente si arome, din ce in ce mai multe vedete, mizand pe renumele lor, isi lanseaza parfumuri, pentru a-si creste brandul si implicit conturile din banca.

Pe piata parfumurilor concurenta se intestate de la an la an, intr-un interval de 12 luni specialistii sustin ca apar cam 200 de parfumuri noi. Intr-o asemenea aglomeratie de esente si arome, din ce in ce mai multe vedete, mizand pe renumele lor, isi lanseaza parfumuri, pentru a-si creste brandul si implicit conturile din banca.

Valoarea cumulata a vanzarilor inregistrate anul trecut, la nivel mondial, de primele sapte parfumuri de vedeta, se ridica la 350 milioane de dolari, conform datelor centralizate de una dntre cele mai mari firme de cercetari de piata din lume, Euromonitor International.

Esentele ce poarta semnatura celebritatilor dispar de pe rafturile parfumeriilor in timp record, generand incasari fabuloase pentru toti cei implicati in procesul de creatie, din care vedetele primesc, pentru “simpla” semnatura, intre 5 si 10 procente.

Cel mai bine vandut parfum de vedeta in 2006 a fost “Unforgivable” - ul lui Sean Combs ("Diddy"), casele de marcat ale parfumeriilor distribuitoare inregistrand nu mai putin de 75 de milioane de dolari, valoare din care cred ca suntem cu totii de acord ca rapper-ul american si-a adjudecat, mai mult ca sigur, cateva milioane bune de dolari. Si daca P. Diddy s-a ocupat personal de alegerea notelor, pentru Sarah Jessica Parker a fost suficient sa isi puna semnatura pe Lovely ca sa mai incaseze cateva milioane de dolari. Si diva cu origini latine Jennifer Lopez a facut o adevarata afacere din a-si pune numele pe diverse esente, aflandu-se in present la al cincilea parfum.

Un lucru este cert, vedetele vor continua sa (se) vanda foarte bine, atata timp cat nu vor face rabat de la calitate, caci se pare ca grija fata de pastrarea propriei imagini nu constituie un must. Dovada cea mai clara in acest sens vine de la controversata cantareata Britney Spears, care in ciuda esecului atat pe plan profesional cat si personal, continua sa vanda foarte bine, fiind deja la al treilea parfum ("Curious", "Fantasy" si cea mai recenta lansare "Believe").

Topul celor mai bine vandute parfumuri de vedeta in 2006:


1. "Sean John Unforgivable" (P.Diddy) - un amestec de note: citrice si ierburi. Colectia mai contine gel de dus, deodorant, after shave, balsam dupa ras si spray de corp.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
6 Decembrie 2007
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.