Setari Cookie-uri

Serviciile de infrumusetare vin la birou: Criza sau rasfat?

Ritmul ametitor de la birou si numeroasele intalniri din timpul zilei cladesc usor bazele unei noi piete de nisa: cea a saloanelor de infrumusetare mobile si a consilierii de shopping la domiciliu. Mai mult decat atat, acest model de afacere se pliaza perfect pe contextul economic actual prin costuri scazute si servicii personalizate.

Ritmul ametitor de la birou si numeroasele intalniri din timpul zilei cladesc usor bazele unei noi piete de nisa: cea a saloanelor de infrumusetare mobile si a consilierii de shopping la domiciliu. Mai mult decat atat, acest model de afacere se pliaza perfect pe contextul economic actual prin costuri scazute si servicii personalizate.

Cine solicita astfel de servicii?

Ana Batca (foto), administratorul salonului mobil de infrumusetare FiiSuperba, spune ca majoritatea clientilor care le solicita serviciile sunt femei, cu varsta de peste 25 de ani, care lucreaza intr-o multinationala la birou, si care doresc sa arate bine intotdeauna cu o manichiura sau o coafura impecabila.

Totodata, o mare parte dintre comenzi au fost inregistrate pe categoria evenimentelor speciale de tipul nuntilor si botezurilor, fie ca a fost vorba despre mirese sau mamici, fie despre persoane invitate la eveniment.

„In general, este vorba si de persoane publice care apeleaza la aceste servicii, chiar si barbati, atunci cand au o intalnire importanta, o conferinta sau o petrecere dupa programul de la birou si trebuie sa se prezinte impecabil”, adauga Batca.

In plus, Alina Sava, proprietar al altui salon mobil, Cosmopolitan Beaty, spune ca profilul clientilor sai se incadreaza in cel al unei persoane, care din lipsa de timp, apeleaza la astfel de servicii pentru avantajul ca nu trebuie sa se deplaseze si sa astepte in saloanele de infrumusetare, intrucat chiar daca au si programare, acestea se decaleaza de cele mai multe ori, traficul este infernal si se pierde timp pretios.

„Se intampla ca de foarte multe ori sa fim contactati si chemati in special la birou. In timpul unei zile, o persoana activa are in primul rand nevoie de un aspect cat se poate de profesional. O zi incepe in deosebi cu intalniri, sedinte, prezentari, pranz de afaceri, evenimente mondene, interviuri si chiar dupa terminarea programului se poate sa fie nevoie de o prezenta fresh la cina sau teatru”, subliniaza Sava.

Care sunt investitiile?

In ceea ce priveste initiativa afacerilor in acest domeniu, Ana Batca isi aminteste ca ideea de a deschide salonul mobil FiiSuperba.ro i-a venit in primavara acestui an, dupa ce a observat ca multe femei, in special cele care sunt foarte solicitate la serviciu si au foarte putin timp liber, aveau dificultati in a-si face programari la saloane, deoarece, de cele mai multe ori, nu mai gaseau liber pentru orele la care ar fi fost disponibile.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
22 Noiembrie 2010
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.