Setari Cookie-uri

Serviciile de infrumusetare vin la birou: Criza sau rasfat?

Ritmul ametitor de la birou si numeroasele intalniri din timpul zilei cladesc usor bazele unei noi piete de nisa: cea a saloanelor de infrumusetare mobile si a consilierii de shopping la domiciliu. Mai mult decat atat, acest model de afacere se pliaza perfect pe contextul economic actual prin costuri scazute si servicii personalizate.

„Investitia, de la jumatatea anului cand am inceput sa cumparam produsele si pana acum se situeaza intre 2.500 si 3.000 de euro, iar suma ceasta cuprinde si salariile si beneficiile celor trei angajate, respectiv make-up artista, hair-stylista si manichiurista”, completeaza Batca.

Alina Sava (foto) considera ca in Romania este nevoie in primul rand de calitate, acesta fiind si motivul pentru care investitia sa initiala in produse si ustensile s-a ridicat la aproape 12.000 de euro. „Avem avantajul ca nu detinem un salon echipat pentru astfel de sedinte si totodata nu platim chirii, nu am investit in mobilier si alte utilitati tocmai pentru ca suntem mobili, mereu in locatia clientului”.

Lipsa acestor costuri este si principalul motiv pentru care Ana Batca sustine ca afacerea pe care o conduce se potriveste „ca o manusa” cu perioadele de criza economica.

„Avem cheltuieli mai mici datorita faptului ca nu avem un salon pentru care sa platim chirie si pe care sa-l utilam. In plus, in conditiile in care numarul de vizite pe care le fac femeile la saloanele de infrumusetare a scazut din cauza crizei, trebuie sa vii cu ceva in plus ca sa iti pastrezi clientii si sa-ti faci altii noi”.

De asemenea, Sava spune ca sunt foarte multi prestatori de servicii care promit mult la inceput si care incep sa reduca din calitate in favoarea banilor. „Se doreste amortizarea investitiilor inca din primele luni de activitate si aici produsul sau serviciul are de suferit. Este important ca in aceste timpuri sa se simplifice actiunile,sa se pastreze standardele,sa se lucreze eficient si calitativ. Atata timp cat nu se renunta la calitate, clientii ne solicita serviciile".

Nu putem onora la fel de multe comenzi intr-o zi ca orice alt salon

In ceea ce priveste tarifele pe care le practica saloanele mobile, acestea sunt comparabile cu tarifele medii practicate de saloanele din zonele semicentrale ale Capitalei, insa calitatea produselor poate fi superioara.
Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
22 Noiembrie 2010
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.