Ritmul ametitor de la birou si numeroasele intalniri din timpul zilei cladesc usor bazele unei noi piete de nisa: cea a saloanelor de infrumusetare mobile si a consilierii de shopping la domiciliu. Mai mult decat atat, acest model de afacere se pliaza perfect pe contextul economic actual prin costuri scazute si servicii personalizate.
Si Alina Sava sustine ca preturile sunt cat se poate de reale in raport cu produsele si timpul acordat, intrucat un machiaj poate sa dureze de la 30 de minute pana la o ora, in functie de fiecare cerere: „Preturile variaza intre 90 lei si 250 lei in cazul machiajelor pentru ocazii speciale”.
Atunci cand vine vorba de planuri, Ana Batca spune ca pe termen scurt, se concentreaza pe promovare pe site-urile de socializare sau prin intermediul pliantelor.
„Nu urmarim realizarea unui profit semnificativ timp de un an. Tot ceea ce am incasat pana acum a fost reinvestit in produse nou aparute pe piata. Planurile noastre de viitor includ multe alte noi servicii precum masajul facial, cursuri de beauty, comert online de produse cosmetice si multe”.
Sursa: Wall-Street.ro
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Este spa bucuresti o experiență de relaxare și înfrumusețare pentru sufletul tău?
- Pășește pe covorul roșu, în universul The Beauty Hub al Băneasa Shopping City
- PetExpo, cel mai important târg dedicat animalelor de companie, are loc pe 16 și 17 Martie la ROMEXPO în Pavilionul Central