Setari Cookie-uri

Serviciile de infrumusetare vin la birou: Criza sau rasfat?

Ritmul ametitor de la birou si numeroasele intalniri din timpul zilei cladesc usor bazele unei noi piete de nisa: cea a saloanelor de infrumusetare mobile si a consilierii de shopping la domiciliu. Mai mult decat atat, acest model de afacere se pliaza perfect pe contextul economic actual prin costuri scazute si servicii personalizate.

Iar daca Ana Batca este de parere ca principalul a vantaj competitiv pe care il aduce pe piata este acela ca nu se asteapta la coada, aspect esential pentru o femeie de afaceri sau pentru o angajata intr-o multinationala, ea identifica si un dezavantaj: „Nu putem onora la fel de multe comenzi intr-o zi ca orice alt salon. Asta pentru ca dureaza uneori, cand este trafic, si cate o ora si jumatate pana ajungem. De aceea cel mai mult, intr-o zi, am onorat 8 comenzi”.

Si Alina Sava sustine ca preturile sunt cat se poate de reale in raport cu produsele si timpul acordat, intrucat un machiaj poate sa dureze de la 30 de minute pana la o ora, in functie de fiecare cerere: „Preturile variaza intre 90 lei si 250 lei in cazul machiajelor pentru ocazii speciale”.

Atunci cand vine vorba de planuri, Ana Batca spune ca pe termen scurt, se concentreaza pe promovare pe site-urile de socializare sau prin intermediul pliantelor.

„Nu urmarim realizarea unui profit semnificativ timp de un an. Tot ceea ce am incasat pana acum a fost reinvestit in produse nou aparute pe piata. Planurile noastre de viitor includ multe alte noi servicii precum masajul facial, cursuri de beauty, comert online de produse cosmetice si multe”.

Sursa: Wall-Street.ro


Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
22 Noiembrie 2010
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.