Comunicat de presa Utilizatorii Facebook si-au ales candidatele favorite, care vor deveni imaginea calendarului Redd’s 2011. Fiecare dintre protagoniste va fi imaginea unei luni calendaristice si totodata a unei zodii, in singurul calendar care, celebrand feminitatea, debuteaza cu luna ...martie. 5659 de utilizatori Facebook au votat, in perioada 13 decembrie – 10 ianuarie, protagonistele calendarului Redd’s 2011. Cele 12 castigatoare sunt: Cezara Ciobotaru, Raluca Muresan, Ela Gheorghe, Mihaela Tudor, Maria Adelina Diaconescu, Ioana Felicia, Daniela Bratoveanu, Orsolya Lorincz, Cristina Prodescu, Misha Teo, Roxana Paunoiu si Andra Lavinia Rovena. Un portret al fiecarei castigatoare va fi publicat, zilnic, pe pagina Facebook Redd’s – Too Tasty for Men. Cele 12 castigatoare si-au convins prietenii ca merita sa fie in lumina reflectoarelor si in paginile celui mai nonconformist calendar. Majoritatea studente, cu varste intre 19 si 26 de ani, protagonistele calendarului sunt fete obisnuite, care insa prin look, atitudine, preocupari si aspiratii dau viata „femeii Redd’s”: ambitioase, optimiste, sociabile, pline de viata si increzatoare. Fiecare dintre ele va deveni imaginea unei luni si in acelasi timp a unei zodii, iar fotografiile lor vor deveni, de asemenea, imaginile contului Facebook Redd’s – Too Tasty For Men, in perioada martie 2011 – martie 2012. 660 de fete au accesat tab-ul “Calendarul Redd’s” si s-au inscris in competitie. Echipa Redd’s a evaluat raspunsurile participantelor si a desemnat 72 de fete care au intrat in runda a doua – votul utilizatorilor Facebook. Acestia au ales, prin „Like” acordat candidatelor preferate, cele 12 protagoniste. Calendarul Redd’s va fi lansat oficial in luna martie, in cadrul Redd’s Fest Week, si va fi disponibil atat online, pe pagina de Facebook, cat si in format print. Proiectul continua platforma Too Tasty for Men, inceputa in aceasta vara, prin care Redd’s a adus berea mai aproape de universul feminin, de preocuparile si pasiunile consumatoarelor de bere cu arome. Cu fiecare actiune, platforma „Too Tasty For Men” isi doreste sa dezvolte cea mai joviala si mai fresh comunitate de bautori de bere.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: