Comunicat de presa Folli Follie a deschis un nou magazin reprezentativ in cartierul Soho din New York. Situat pe strada Prince 133, noul magazin si-a deschis usile pentru toti cei pasionati de moda si i-a intampinat intr-un cadrul inovativ si interactiv. Reprezentand un centru al elegantei si al modei, Soho a fost intotdeauna o destinatie faimoasa pentru iubitorii de arta si shopping. Designul interior al magazinului a fost inspirat de renumele artistic al cartierului, fiind un tribut adus arhitecturii Soho, surprinzand starea de spirit si stilul acestuia cu o nota proaspata. La intrarea in magazin, vizitatorii vor avea senzatia ca au pasit intr-o galerie de arta. Spatiul deschis si primitor ofera o ambianta confortabila clientilor, precum si o experienta de shopping revigoranta pentru iubitorii de moda. Designul inovativ al magazinului, cu panouri mobile ce prezinta produsele brandului, adauga o nota inovativa magazinului. Zidul original din caramida al magazinului, ce surprinde stilul Soho, a fost pastrat in partea din spate a magazinului, iar video proiectoarele adauga o nota moderna. Situat in inima New York-ului si avand o fatada distinctiva, noul magazin Folli Follie este caracterizat prin eleganta, creativitate, inovatie si inspiratie. Un display special creat pentru accesoriile Folli Follie functioneaza si ca showroom. Logo-ul Folli Follie, culoarea distinctiva portocalie si display-uri in forma de piramida au fost amplasate elegant in magazin. Vizitatorii se pot plimba prin spatiul de 236 de metri patrati al magazinului pentru a vedea cele mai noi colectii Folli Follie si se pot relaxa la barul amplasat in interiorul magazinului. Doamna Ketty Koutsolioutsos, fondator Folli Follie si Director de imagine, a declarat: "Suntem incantati sa anuntam deschiderea magazinului nostru reprezentativ din New York. Deschiderea acestuia marcheaza un pas semnificativ in continua dezvoltare a brandului Folli Follie pe pietele strategice importante din intreaga lume si mai ales din orasul New York. Strategia grupului este de a-si consolida prezenta pe piata din Statele Unite. Urmand filosofia companiei, de a oferi un "concept de moda completa", noul magazin isi propune sa ofere bijuterii, ceasuri si accesorii de inalta calitate la preturi accesibile pentru clientii sai, dornici de a fi in pas cu moda."
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: