Comunicat de presa Incepand cu data de 3 mai 2011, New Yorker isi va prezenta noul spot TV "Dress for the moment" in toata Europa. Compania de fashion din Brunswick isi continua seria “Dress for the Moment”, prezentand noul spot “The Dress”. New Yorker surprinde cu un film plin de umor si de rasturnari de situatie, avand un final neasteptat. Povestea noului videoclip se axeaza pe doua femei care nu au absolut nimic in comun in afara de pasiunea pentru moda New Yorker. Undeva pe “drumul spre nicaieri” ele se vor intalni si vor renunta la orice reguli pentru tinuta perfecta. Actiunea spotului a fost generata “in-house”. Astfel, “The Dress” este cel de-al 9-lea spot creat pe baza ideilor angajatilor New Yorker si a fost filmat in doua zile cu ajutorul companiei de productie Twinfilm. Filmarile au avut loc in orasul spaniol Tudela, situat langa faimosul Zaragoza. Regizorii britanici Jo Tanner si Mark Howard au lucrat la acest proiect sub numele de “US”. Cei doi au mai colaborat pentru Hornbach, Renault si Heinz. Seria “Dress for the Moment” este caracterizata prin umor negru astfel ca New Yorker a considerat “US” alegerea ideala. Coloana sonora “Iyntched” a fost creata de Toby Andersen si Andy Caine. S-a nascut un material superb care subliniaza sloganul nostru “Dress for the Moment” cu creativitate si doza potrivita de umor negru. Am avut o echipa foarte buna care a reusit sa implementeze perfect limbajul nostru corporate.” a declarat Volker Putzmann, director de marketing New Yorker.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: