Comunicat de presa Din vremurile cand parintii nostri erau tineri si colindau tara in lung si-n lat cu "ia-ma nene", cand ieseam la cofetaria din colt la un suc si o prajitura, cand stateam pe-afara cu vecinii si chefuiam pe acoperisul blocului, cand dansam pe ritmuri disco la joia Tineretului si seratele de sambata, din vremurile cand ne cumparam like-urile de la florarii si costume la comanda, sticla de Pepsi Cola revine vara asta exclusiv pentru tine. Suntem siguri ca iti vei aminti de altadata, de navetele cu Pepsi Cola de la onomastici, de sticlele de care faceai rost pe sub mana si le pastrai cu grija pentru a le da la schimb, de gustul unic pe care-l savurai de fiecare data ca si cum ar fi fost pentru prima oara. In aceasta vara, Pepsi lanseaza in editie limitata sticla de Pepsi-Cola a anilor 70-80, pentru generatiile de ieri si de azi. Prima cola din Romania revine astfel in sticla ce pastreaza design-ul acelor ani, cand Pepsi Cola iti garanta prietenii instant la zilele de nastere. Vara asta vei putea gasi noua sticla la terase, la munte si pe litoralul Marii Negre, ca sa iti amintesti de vacantele din copilarie si adolescenta. Si daca nu ai prins acea perioada, sigur parintii ti-au mai povestit cate ceva despre bucuria unui Pepsi Cola si a unei prajituri bune la cofetaria din colt. Campania „Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi” este o poveste autentica, pornind de la amintirile parintilor nostri. Declinata pe toate mediile de comunicare (OOH, tranzit, TV, presa, online si retele sociale), toate vizualurile folosite sunt fotografii reale, din albumele acelor ani. Campania este o invitatie deschisa tuturor romanilor sa-si aminteasca, sau pentru cei mai tineri sa afle de la parintii lor, cum se dadeau „like-uri”, ce era „cool”, cum se facea „team-building” si ce insemna „entertainment” si „clubbing” – in concluzie, care erau lucrurile frumoase din perioada 70-80.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: