Ciocolata Milka a lansat primul Raport Milka privind Tandretea (Milka Tenderness Report) care arata ca cel putin 2 din 5 europeni considera ca sunt prea stresati pentru a impartasi un moment de tandrete cu prietenii si familia.
Pentru a sustine acest raport, Milka a dezvoltat Harta Milka a Tandretii, pe care identifica punctele fierbinti ale tandretii din Europa, in cadrul unui nou angajament de a-i ajuta pe oameni sa isi activeze latura emotionala. Ungaria este urmata de Turcia si Portugalia in randul popoarelor celor mai tandre, iar Franta, Olanda si Cehia se afla in partea de jos a clasamentului, pe ultimele trei locuri. Romania se situeaza pe locul zece in clasament, 39% din populatie considerand ca se comporta tandru in fiecare zi.
Raportul Milka privind Tandretea si Harta Milka a Tandretii au fost special realizate de Milka pentru a sustine campania „Indrazneste sa fii tandru”. Milka ii provoaca pe europeni sa indrazneasca si sa impartaseasca un moment de tandrete cu familia si prietenii, pentru a aduce o nota de tandrete si emotie in vietile lor. Aceasta reprezinta doar o parte din campania integrata de marketing ce a fost lansata in Romania, incepand cu luna august 2011.