Setari Cookie-uri

Fara oglinzi, fara machiaj, fara barbati

Clubul, dedicat exclusiv femeilor, are un concept unic prin care un program de exercitii fizice de numai 30 de minute lucreaza fiecare grupa de muschi.

Comunicat de presa

FitCurves, cea mai mare franciza de fitness din lume, isi deschide cel de-al doilea club in Romania in Ghencea Business Center, din zona Drumul Taberei. Clubul, dedicat exclusiv femeilor, are un concept unic prin care un program de exercitii fizice de numai 30 de minute lucreaza fiecare grupa de muschi.

Programul de exercitii FitCurves are toate componentele pentru a garanta succesul: incalzirea si relaxare, aerobic, exercitii pentru forta si stretching. Circuitul de exercitii contine aparate hidraulice pentru forta atat pentru partea superioara, cat si inferioara a corpului, dar si suprafete pentru aerobic unde ritmul poate incetini. Nu exista greutati cu care sa se lucreze si intregul echipament e sigur si usor de folosit de catre orice femeie, indiferent de varsta. La nivel global, clientele FitCurves au varste cuprinse intre 12 si 105 ani! Odata ce au intrat in cerc, clientele petrec cate 30 de secunde la fiecare aparat sau spatiu pentru aerobic, in timp ce muzica facuta special pentru club te anunta cand e timpul sa schimbi aparatul. Programul are toate elementele de care ai nevoie pentru a arde calorii, a creste rezistenta cardiovasculara, pentru a defini masa musculara si a intensifica ritmul metabolismului – toate in numai 30 de minute.

Citește și:

Insa, inainte de a intra in circuit, fiecare abonata beneficiaza de o analiza a conditiei fizice, astfel incat se pot identifica nevoile ei, restrictiile si se poate intocmi programul optim de exercitii. Mai mult decat atat, la fiecare vizita intr-un centru FitCurves din orice loc al lumii, antrenorii vor putea adapta programul de lucru individual, datorita unui card de membru ce contine informatii cu privire la starea de sanatate si istoricul de exercitii lucrate de fiecare persoana.

Echipa de management FitCurves Drumul Taberei a urmat cursuri de training in Marea Britanie pentru a putea instrui mai departe antrenorii centrului, astfel incat acestia sa se familiarizeze cu programul si sa invete cum sa dozeze efortul clientelor pentru un efect maxim, corelat insa cu starea de sanatate.

Membrele clubului din intreaga lume au ajuns la un slogan neoficial care reflecta cel mai bine cultura FitCurves: „fara machiaj, fara barbati, fara oglinzi”. Studiile dezvoltate de compania mama din Statele Unite au aratat ca femeile isi doresc sa mearga la fitness fara a fi inhibate de barbati, de oglinzi si fara sa se simta constranse sa poarte machiaj. Astfel, centrul devine un loc intim, cu o comunitate stransa care le ofera clientelor un spatiu in care sa se simta bine in pielea lor. Iar aici s-a dovedit a fi cheia succesului.

Citește și:

La nivel mondial, FitCurves s-a remarcat ca franciza cu cea mai rapida evolutie din istorie. Daca McDonald’s a deschis 6.000 de francize in 25 de ani, FitCurves a atins acelasi numar in doar 7 ani! Primul centru a fost deschis in 1992, iar in cei aproape 20 de ani a ajuns la aproape 10.000 de centre de fitness in 85 de tari.

Vizionare placuta


Kudika
5 Octombrie 2011
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.