Setari Cookie-uri

Romanii ies la masa la restaurant pentru a fi serviti si pentru a socializa

Cel mai nou studiu al Unilever Food Solutions despre obiceiurile si experientele romanilor cand iau masa in oras* arata care sunt motivele pentru care romanii ies la masa in oras, precum si diferentele dintre atitudinile barbatilor si ale femeilor legate de servirea mesei.

Comunicat de presa

Cel mai nou studiu al Unilever Food Solutions despre obiceiurile si experientele romanilor cand iau masa in oras* arata care sunt motivele pentru care romanii ies la masa in oras, precum si diferentele dintre atitudinile barbatilor si ale femeilor legate de servirea mesei. Motivele pentru care consumatorii bucuresteni iau masa in oras sunt numeroase, dar primele trei invocate de consumatori sunt ca nu sunt nevoiti sa mai gateasca, cand mananca in oras pot socializa mult mai usor si le place sa ia masa in oras pentru ca le place mancarea pe care o comanda.

Studiul Unilever Food Solutions realizat pe consumatorii romani vine ca un raspuns local la rezultatele a doua studii realizate global de companie**,care analizeaza atitudinea consumatorilor fata de continutul mancarii din restaurante si fata de resturile alimentare aruncate de restaurante. Prin aplicarea acestui studiu la nivel local, Unilever Food Solutions Romania a vrut sa surprinda, pe de o parte, obiceiurile si experientele consumatorilor romani cand iau masa in oras (inclusiv preocuparea lor pentru ceea ce contine mancarea comandata la restaurant) si, pe de alta parte, atitudinea lor fata de restaurantele care adopta practici sustenabile pentru reducerea cantitatii de deseuri alimentare produsa zilnic.

Citește și:

Potrivit studiului, barbatii bucuresteni nu invoca printre motivele pentru care prefera sa manance in oras lipsa timpului, ci ies sa manance in oras pentru ca le place mancarea (16%), pentru ca nu sunt nevoiti sa gateasca (16%), pentru ca pot socializa (15%) si pentru ca se pot bucura de o mare varietate de feluri de mancare (9%). In cazul femeilor, ele prefera sa manance in oras pentru ca nu sunt nevoite sa gateasca (22%), pentru ca pot socializa (15%), pentru ca le place mancarea (13%), precum si atmosfera (10%). Ce nu le place consumatorilor cand mananca in oras sunt calitatea serviciilor, faptul ca localurile sunt prea aglomerate si zgomotoase si mancarea nu este buna/sanatoasa (nu cunosc sursa ingredientelor), precum si faptul ca sunt nevoiti sa astepte prea mult pentru mancarea comandata.

Vizionare placuta


Kudika
20 Octombrie 2011
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.