Setari Cookie-uri

Romanii ies la masa la restaurant pentru a fi serviti si pentru a socializa

Cel mai nou studiu al Unilever Food Solutions despre obiceiurile si experientele romanilor cand iau masa in oras* arata care sunt motivele pentru care romanii ies la masa in oras, precum si diferentele dintre atitudinile barbatilor si ale femeilor legate de servirea mesei.

Bucurestenii care au ajuns in Centrul Vechi au primit doggy bag-uri la intrarea in restaurante si pub-uri, in care au fost incurajati sa-si ia mancarea la pachet cand le ramane in farfurie.

Evenimentul a precedat comunicarea rezultatelor Raportului Bucatarii Sustenabile la nivel global si comunicarea rezultatelor raportului Obiceiuri si experiente ale consumatorilor bucuresteni cand mananca in oras si a venit in sustinerea lor, scopul acestei actiuni fiind de a transforma o simpla masa in oras intr-o actiune de protejare a mediului, printr-un gest simplu de a lua resturile alimentare acasa, intr-o punga de hartie (doggy bag).


“Ceea ce am vrut sa transmitem prin aceasta actiune, stiind ca urmeaza sa comunicam si rezultatele studiului despre obiceiurile si experientele consumatorilor bucuresteni cand mananca in oras si stiind cat de preocupati s-au aratat consumatorii romani de problema cantitatii de deseuri alimentare aruncata de restaurante, este ca prin simplul gest de a-ti lua ceea ce-ti ramane in farfurie acasa, intr-un doggy bag, ajuti la reducerea cantitatii mari de deseuri alimentare aruncata anual de restaurante. Si este doar un prim pas, pentru ca astfel de actiuni vor continua, tocmai pentru ca pana acum am vazut cat de mult rezoneaza consumatorii cu acest subiect in mediul online, unde am intiat o dezbatere cu privire la cererea sau nu a doggy bag-ului, dar si offline, din rezultatele studiului pe Romania.”,
adauga Maria Gavrilescu, Channel Marketing Leader Unilever Food Solutions.

Citește și:

*Studiul Habits and Experiences related to eating out of home a fost realizat in septembrie 2011 de IMAS pentru Unilever Food Solutions pe un esantion reprezentativ la nivelul Bucurestiului pentru populatia de 18-64 ani (300 persoane). Au fost intervievate persoane care iau masa in oras sau isi comanda mancare cel putin o data pe saptamana, pentru oricare din cele trei mese principale ale zilei. Aceste persoane se caracterizeaza printr-un venit pe gospodarie mai ridicat (peste 1100 lei/luna) si educatie medie si inalta.

Vizionare placuta


Kudika
20 Octombrie 2011
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.