Setari Cookie-uri

Lansarea cartii Mic Dejun 2.0 un nou record mondial

29 de co-autori ai cartii Mic Dejun 2.0 au fost prezenti la lansarea din data de 29 noiembrie 2011 si au semnat simultan cate un exemplar al volumului, stabilind noul record certificat astazi de catre reprezentantii Guinness World Records.

Comunicat de presa

Mic Dejun Kraft Foods Romania stabileste un nou record mondial, in cadrul evenimentului de lansare a cartii Mic Dejun 2.0 scrisa cu contributia fanilor biscuitilor belVita Start de pe Facebook si aduce Romaniei o noua certificare Guinness World Records.

29 de co-autori ai cartii Mic Dejun 2.0 au fost prezenti la lansarea din data de 29 noiembrie 2011 si au semnat simultan cate un exemplar al volumului, stabilind noul record certificat astazi de catre reprezentantii Guinness World Records.

Recordul anterior pentru "Cei mai multi autori care semneaza aceeasi carte simultan" fusese stabilit la 20 de persoane. Acesta a fost doborat la finalul lunii noiembrie 2011 de catre autorii Mic Dejun 2.0, veniti din toate colturile tarii pentru a sustine brandul lor preferat - belVita Start - si a face cartea pe care au scris-o impreuna un punct de referinta international.
Maria Burnuz si Doina Cavache

Mic Dejun 2.0 este un proiect unic, care a aratat faptul ca romanii sunt preocupati de un stil de viata echilibrat si sanatos si care nu ar fi fost posibil fara implicarea consumatorilor si fanilor belVita Start din social media. Ne bucuram ca fanii belVita Start au contribuit, prin intermediul Facebook, la continutul acestui volum in numar atat de mare si le multumim pentru ca au fost alaturi de noi la lansare pentru a ne sprijini sa stabilim impreuna si un nou record mondial”, a declarat Maria Burnuz Brand Manager Biscuiti Kraft Foods Romania.

Evenimentul din 29 noiembrie a fost in acelasi timp un prilej pentru consumatorii belVita Start din intreaga tara sa se cunoasca intre ei si sa poata interactiona cu reprezentantii brandului pe care il iubesc, pentru a afla mai multe despre produs.

Iulia Zainea, Roxana Araiman si Alexandra Paven, trei dintre co-autorii prezenti la lansarea Mic Dejun 2.0 care au participat la semnarea simultana au declarat: “Ni s-a parut foarte tare sincronizarea, cum toata lumea a semnat in acelasi timp! Am cunoscut niste oameni foarte faini si ce este important este ca s-a apropiat consumatorul de cei din spatele brandului, campaniei.”

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
14 Decembrie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.