Unilever Food Solutions lanseaza 8 sosuri pentru a ajuta bucatarii romani sa-si incante consumatorii cu noi gusturi

Unilever Food Solutions lanseaza 8 sosuri pentru a ajuta bucatarii romani sa-si incante consumatorii cu noi gusturi
Kudika
17 Ianuarie 2012

Evenimentul "Testeaza-ne!" a fost primul roadshow de prezentare si degustare de sosuri organizat in Romania de o companie de foodservice, prin care Unilever Food Solutions a prezentat bucatarilor cele 8 noi sosuri Knorr pentru bucatari, precum si sosurile cu retete imbunatatite.

Knorr pentru bucatari va lansa astfel: 8 sosuri baze complet noi (Fond de peste, Sos de Smantana cu verdeturi, Sos de carne de pasare, Sos de ciuperci, Sos Rantas Alb, Sos fin de branza, Baza pentru sos de friptura, Sos de rosii), dar va prezenta si o parte din sosurile cu retete optimizate: 3 sosuri baze (Sos Chinezesc dulce acrisor, Baza pentru tocana, Baza pentru carne tocata), 4 sosuri de baza (Sos Demi Glace, Sos Brun Spaniol, Sos Olandez, Sos Alb Bechamel), 3 sosuri elaborate (Sos Napoli, Sos Carbonara, Sos Bolognese) si 3 gourmet-sosuri elaborate (Sos Lemon Butter, Sos Piper Verde, Sos Cafe de Paris)

“Am adaugat noi sosuri in portofoliul de produse Knorr pentru bucatari si le-am imbunatatit retetele celor existente dupa numeroase discutii cu bucatarii si vizite de piata, prin care incercam sa ramanem cat mai conectati si cat mai aproape de nevoile bucatarilor, dar si cat mai atenti la gusturile si preferintele gastronomice ale consumatorilor.

Primul pas a fost sa intrebam bucatarii care sunt nevoile lor, care sunt cererile pe care le primesc de la consumatori, asa incat noi sa le putem oferi solutiile de care au nevoie pentru a-si pastra clientii multumiti si pentru ca ei sa se reintoarca in restaurante, unde sa regaseasca acelasi gust si sa se bucure de aceeasi experienta gastronomica care sa-i faca sa revina.

Prin urmare, dupa ce am vazut care sunt nevoile din piata, ne-am intregit portofoliul de produse, prin care vrem sa le oferim bucatarilor si operatorilor din industria de horeca produse care contin ingrediente mai bune, care au un gust mai bun, produse care-i ajuta pe bucatari sa fie mai eficienti in bucatarie prin optiunile de sosuri adaugate si prin modul in care sunt ambalate (sa economiseasca timp si bani), dar ingrediente in acelasi timp cultivate dupa principiile agriculturii sustenabile, in cadrul programului Cultivam pentru viitor”, spune Maria Gavrilescu, Chanel Marketing Leader Unilever Food Solutions.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri