Comunicat de Presa

Salonul are la baza un design original, ce imbina conceptul clasic de salon cu noi tendinte de interactiune sociala. Creat pentru open minded, pentru cei care vor sa incalceasca jurnalul de frizuri cu o cafea proaspata si un capitol din „Femei” de Charles Bukowski, United Colors raspunde nevoii publicului de a se simti confortabil, intim, intr-un cadru care devanseaza conventionalul.

“Nu discutam despre modeling sau fite de Dorobanti, ci despre concepte informationale la coafor - e adevarat, in Dorobanti! Stilul, pentru United Colors, nu inseamna doar estetic, ci si concept”, a declarat Cornel Necula.

Social hairsyle. Suna ciudat? Si inca nu ai vazut tot. Atunci cand pasesti pragul usii colorate, faci cunostinta cu un amalgam de figuri pe pereti, ce par a fi grafitti, si chiar vezi grafitti, cunosti oameni normali, dar cu idei nebune, descoperi singurul spatiu din Romania in care, in timp ce te coafezi, tunzi, iti vopsesti unghiile sau te speli pe cap, vei acumula informatii relevante despre societatea noastra. Aici nu exista reviste glossy, ci carti! Nu exista tablouri cu freze sau femei senzuale, ci mesaje si concepte ce ar trebui sa ne defineasca viata!

Ciprian si Cornel Necula, doi frati tineri antreprenori au decis sa sfideze strada Putul lui Zamfir si sa mai faca un salon fix pe strada cu cele mai multe saloane. Cam sapte. Sa fie curaj? Sa fie tupeu? In plina criza? In ziua in care Guvernul a declarant din nou ca suntem in recesiune?

Conceptul de social hairstyling e diferit. Ne-am cam saturat de mers la coafor si ascultat barfe de genul cine cu cine. Ne dorim ca femeile sa nu mai fie tratate pe post de piti doar pentru ca isi fac unghiile rosii sau isi usuca parul cu feonul. Nu ne place discriminarea de gen, prin urmare United Colors este locul unde femeile sunt si frumoase si destepte, si elegante si profesioniste“, declara Ciprian Necula.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: